המעצר התמוה בבית שמש: המשטרה מתחמקת

ברשת פורסם תיעוד בו ניתן לראות כי המשטרה מתנכלת לחרדי אשר לא עוול בכפו ועוצרת אותו למרות שלא עשה מאומה. המשטרה מצידה מציגה את זעקת הקוזק הנגזל

בכיכר השבת פורסם תיעוד בו ניתן לראות כי המשטרה מתנכלת לחרדי אשר לא עוול בכפו ועוצרת אותו למרות שלא עשה מאומה. מרדכי קרויזר, חרדי שעמד ליד מוקד ההפגנות ולא היה מעורב בהפגנה נעצר בשישי בחשד לתקיפת שוטר בנסיבות מחמירות והשתתפות בהפגנה אסורה בבית שמש ביום שישי.

המשטרה טענה כי השוטר שבר את רגלו במהלך ניסיון מעצר. כמעט והוארך מעצרו, אבל אז הגיע הסרטון, לידי העורך דין ושם התגלה לעין כל כי החרדי עמד בצד ולא עשה מאומה. ולא די בכך, השוטרים התנפלו עליו ועצרו אותו בכוח.

במשטרת ישראל העדיפו למסור תגובה מתחמקת, ובלשון התגובה אין התייחסות לסיבת המעצר.  כוחות המשטרה שהגיעו לאבטח נציגי רשות מקומית בביצוע צו, התמודדו עם מפרי סדר אלימים שידו אבנים לעברם וגרמו לפציעתם ולנזק לניידות ולבצע מעצרים.
השוטרים פעלו לעצור את החשוד שהתנגד למעצר ובמהלך המעצר נפגע שוטר מרגלו ונגרם לו שבר. לצד האמור, הועבר החומר לבדיקה של מח״ש כמקובל.

החשוד הובא בפני בית משפט, בו קבע השופט כי חומר החשדות מעלה מסוכנות ברורה מהחשוד, האריך את מעצרו והחקירה בעניינו נמשכת.

במשטרה פרסמו תיעוד של פציעות השוטרים כולל השבר ברגל שנגרם לשוטר פציעות השוטרים והנזק שנגרם לניידות והם חלק בלתי נפרד מהתגובה. אלא שבמשטרה לא התייחסו כלל  לסבית המעצר התמוה לחרדי שכלל לא היה מעורב בזירה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *