המשותף בין חברת הכנסת ינקלביץ לחברת הכנסת לוי אבקסיס

"כולי תקווה שנקום מחר לעידן חדש של עשייה"

מהצד האחד חברת הכנסת עומר ינקלביץ צוטטה בהקלטת בכר כמי שאמרה כי גנץ הוא :"סכנה לעם ישראל" ובנוסף : "שהוא טיפש והוא אפס מאופס, והיא אומרת שאסור שהוא יהיה ראש ממשלה".

לכך מתווספת העובדה שהיא זו שהביאה את בכר למפלגה וייתכן והיא תפרוש לאחר שהוא פוטר . כבר בתחילת דרכה הפוליטית הלא ארוכה חברת הכנסת ינקלביץ ,עמדה בלחצים גדולים הן מצד המגזר החרדי והן מצד אנשי ימין שקראו לה לפרוש, או לחילופין לחבור לליכוד, בכדי להביא להקמת ממשלה.
ישנם אף שהגדילו וטענו שאדמו"ר חשוב, אף הוא לחץ על ינקלביץ בנושא זה וינקלביץ סרבה בנימוס.

היום כשנשאלה ינקלביץ האם תערוק היא מסרה כי: "אין תגובה ". זאת בניגוד לתגובתה בעבר כנגד טענות על עריקה קרובה ובאה שם אמרה כי
"כמו שזה לא היה ולא קרה בסבב הראשון והשני של הבחירות זה לא יקרה גם בסבב השלישי".

חברת הכנסת ינקלביץ ספגה גם במישור האישי משבר משפחתי לא קטן ,מה שגם יכול לתרום לרצונה לערוק מכחול לבן .

מגנץ נמסר בנושא זה :"היא עושה עבודה נהדרת בקידום אוכלוסיות מוחלשות וזה מה שהיא תעשה בהמשך. אני לא חושש מעריקים".

חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס ממפלגת העבודה-גשר-מרצ , מגיעה מבית שורשי ליכודניקי ,כאשר אביה דוד לוי ,היה אחד מהדמויות הבולטות של המפלגה ומילא תפקידי שר בכירים ביותר במפלגה ,בנוסף לחברותה בעבר במפלגת ישראל בתינו אין ספק שהDNA שלה הוא דם ימני .

ח"כ לוי אבקסיס ציינה מספר פעמים בעבר, שברצונה להיות שרה משפיעה ולכן היא רוצה את תפקיד שרת הבריאות , אין ספק שזה לא יהיה פשוט לנתניהו להגשים לה את החלום נוכח התעקשותו של ליצמן על התפקיד, אך ייתכן ואם היא תהיה הגרוש ללירה, גם ליצמן בלית ברירה יוותר על דרישתו ויקבל פיצוי אחר .

אמש לאחר פרסום המדגמים כתבה אבקסיס : "ראיתי אתכם היום – הולכים עד הסוף עם האמת שלכם. הוכחתם שאכפת לכם, שאתם מוכנים לפעול לטובת הנושאים שחשובים לכם. לנו. כחברה חזקה שכמהה לשינוי אמיתי. תודה שבחרתם בנו. תודה שאתם בוטחים בי שאייצג אתכם נאמנה. כולי תקווה שנקום מחר לעידן חדש של עשייה, בזכותכם".

"נקום מחר לעידן של של עשיה" היה המשפט מדבריה שהעלה השערה שייתכן וכוונתה לערוק לליכוד במיוחד שלאחר מספר דקות חברת הכנסת מחקה את הציוץ .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *