המתכנתים החרדים יפתרו בעיות רפואיות

בתוך 35 שעות רצופות – המתכנתים החרדים ייפתרו אתגרים טכנולוגיים של רפואת החירום ב'האקתון' מיוחד שייערך בירושלים בשיתוף 'איחוד הצלה' וביזמקס

עשרות סטרטאפיסטים ומתכנתים חרדים, יתמודדו עם אתגרים ברפואת חירום. במסגרת האקתון שיימשך 35 שעות, שבמהלכו יחולקו המשתתפים לצוותי חשיבה תכנון ופיתוח, שיפתחו המצאות טכנולוגיות פורצות דרך שיתנו מענה לאתגרי ליבה של תהליכי רפואה בחירום, איתם מתמודדים מערכת הבריאות בישראל וארגוני ההצלה בארץ ובעולם.

יוזמת ההאקתון הייחודי עלתה במפגש בין מנכ"ל 'ביזמקס' איציק קרומבי איש הייטק ותיק בעצמו, לבין ראשי 'איחוד הצלה'. ראשי האיחוד סיפרו על האתגרים הטכנולוגיים המורכבים שעמם הם מתמודדים מדי יום ושיהיו חלק מהאתגרים שיוצגו למשתתפי ההאקתון: תקשורת בין מתנדבי גופי ההצלה בזמן אירוע חירום עם נפילת רשתות סלולריות, ניהול ומעקב אחרי מתנדבים באיתור נעדרים, העברת מידע לאפליקציה באמצעות פקודות קול למתנדבים שרוכבים על אופנועים, והתמודדויות טכנולוגיות נוספות.

המרתון הטכנולוגי שיתקיים בביזמקס ב-10-11 לחודש מרץ, יתחיל בהצגת האתגרים לצוותים על ידי גורמי רפואה מ'משרד הבריאות' ומארגון 'איחוד הצלה', בין האתגרים הטכנולוגיים המורכבים שיוצגו למשתתפי ההאקתון: תקשורת בין מתנדבי גופי ההצלה בזמן אירוע חירום עם נפילת רשתות סלולריות, ניהול ומעקב אחרי מתנדבים באיתור נעדרים, העברת מידע לאפליקציה באמצעות פקודות קול למתנדבים שרוכבים על אופנועים, והתמודדויות טכנולוגיות נוספות.. כאשר לאורך כל שלבי הפיתוח שיימשך כאמור 35 שעות, יוענק ייעוץ מקצועי על ידי מנטורים מחברות הייטק וחברות פתרונות לרפואת חירום מובילות.

צוות השיפוט של ההאקתון, יחליט על הרעיון המנצח על פי התרשמות מהרמה הטכנולוגית של הפתרון שיפותח. חברי הצוות המנצח יזכו לבצע פיילוט עם 'איחוד הצלה' ויציגו את הפתרון שלהם במעמד הסיום שבו ישתתפו ראשי קרן קמח, הרשות לפיתוח ירושלים וקרן 'אחים' השותפים ב'ביזמקס', וכן מנהלי 'איחוד הצלה' וראשי מערכת הבריאות בישראל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *