הנהג שיחזר: "ראיתי את המוות בעיינים"

הנהג שהותקף אתמול בצומת עזריאלי בתל אביב ולאחר מכן רכבו הועלה באש על ידי מפגינים יוצאי אתיופיה, שחזר בשיחה עם ynet את האירוע שהסתיים בנס "כבר ראיתי את המוות בעיניים", אמר.

הנהג שהותקף אתמול בצומת עזריאלי בתל אביב ולאחר מכן רכבו הועלה באש על ידי מפגינים יוצאי אתיופיה, שחזר בשיחה עם ynet את האירוע שהסתיים בנס "כבר ראיתי את המוות בעיניים", אמר.

בתיעוד שפורסם ברשת ניתן לראות כיצד עשרות בני אדם תוקפים את הנהג, באירוע במרכז תל אביב. "יצאתי מהמשרד וניסיתי להשתלב בכביש ברחוב קפלן, במקום שלא היה חסום על ידי המפגינים", סיפר הנהג בבוקר שאחרי.

"חשבתי בהתחלה שאולי ההפגנה נגמרה כי לא ראיתי שוטרים בצומת", שחזר. "עצרתי ברמזור באור אדום, ואז כשהתחלף הרמזור התחלתי לנסוע, ואז עצרו אותי מפגינים. התחלתי לגלוש בעדינות לשוליים כדי לא לפגוע בהם, ואז התחיל אירוע אלים חסר תקדים. אחד המפגינים התחיל לקפוץ לי על האוטו, התחיל להכניס אגרופים לשמשה. כמובן שנתתי גז כי הבנתי שטוב לא הולך להיות פה. אחרי זה שמתי ברקס כדי להעיף אותו מהרכב".

תוך כדי זה", סיפר הנהג, "יש עשרות מפגינים שהתחילו לקפוץ לי על הרכב ולזרוק אבנים. הם שברו את האוטו. ארבעה שוטרים סמויים שיצאו מתוך ההמון הגיעו וחילצו אותי. תוך כדי שהם ממלטים אותי השליכו עלינו אבנים, בקבוקים וריססו גז פלפל, זה היה מפחיד. לי היה ברור שאו שאני ממשיך קדימה בנסיעה ודורס אנשים או שאני יוצא החוצה ואז עובר לינץ'. החלטתי לחכות שיחלצו אותי". הנהג חולץ על ידי הבלשים לבניין קריית הממשלה הסמוך, ורכב הליסינג השכור הועלה באש על ידי אחד המפגינים שנעצר.

הנהג הוסיף כי "היו שם חבר'ה שזרקו אבנים לתוך האוטו. בשטחים יורים במקרים כאלה, זה הזוי שזה קורה מרכז תל אביב". הנהג הודה לשוטרי מחוז תל אביב שחילצו אותו בנס: "החבר'ה שחילצו אותי עשו עבודה מדהימה, אני מוריד בפניהם את הכובע. אני מבין שהמשטרה אפשרה למפגינים לשחרר קיטור, ועד האלימות הם עשו עבודה טובה. השוטרים חילצו אותי בלי אלימות בכלל, למרות שהם קיבלו מכות ואבנים. הם נכנסו, שלפו אותי ויצאו החוצה מתוך ההמון. נכנסתי לצומת בתפיסה אחת ויצאתי ממנה עם תפיסה אחרת לגמרי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *