הסגולה המדהימה שחשף הגר"ח קניבסקי • מיוחד

הגר"ח קניבסקי חשף לאדם שפנה אליו סגולה מיוחדת – שהתבררה במהירות כפועלת ישועות. גם מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל בירך עליה – וכעת היא נחשפת

סגולה מיוחדת מאת מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי, נחשפה בימים האחרונים לציבור הרחב.

בעלון דברי שי"ח שהביא את הסגולה, מסופר: "היה זה לפני למעלה מחמש עשרה שנה. באותן שנים, קבע מרן הגר"ח קניבסקי את זמן קבלת הקהל לשעות הערב, אחרי שכבר גמר את כל סדרי הלימוד היומיים, כבר ענה לכל המכתבים וכתב עוד כמה דפים בספר חידושי התורה.

"תור ארוך של כשישים איש היה משתרך עד למטה ובמשך כחמישים דקות היה מקבל את כולם. פחות מדקה (והוא זמן רב מאוד במושגיו) הקציב לכל אדם. והאנשים, שהגיעו מכל הארץ, המתינו בתורם. זה מבקש ישועה לפרנסה, והאחר שואל שאלה חמורה בקדשים, השלישי בא לדרוש את ה' ולדעת מה עליו לתקן בעבודת ה', ואחריו בחור מבוגר שטרם מצא את זיווגו.

"והנה, אחד האנשים בא לבקש עיצה וברכה לשלום הבית שלא היה מתוקן אצלו כראוי, וכתב על גבי דף את סאת צרותיו. רבינו שליט"א קורא, ולפתע, כמו ברק שניצת בשמי שמים, הוא אומר לו: נזכרתי בסגולה שראיתי לפני הרבה זמן…

"ראיתי בספר עתיק שאיני זוכר שמו, שצדיק אחד מלפני יותר ממאה שנה אסף מדרשי חז"ל בסגולות הנמצאות בברכת כהנים. כל תיבה שם, יברכך וכו' יש בה סגולה גדולה לבעיה אחרת, 'וישם לך שלום' הוא מועיל לכוון על שלום בין אנשים ושלום בית, ואם הכהן יכוין באופן פרטי על האדם, יכול להועיל לו לישועה!".

האיש המופתע הלך מיד לחפש את הספר, ואכן מצאו ספר ישן שנדפס פעם אחת בשנת תרע"א, בשם 'חסד לאלפים' מהרב אליהו פנחס הכהן מריינא, שם מביא ליקוט נפלא על כל תיבה ותיבה בברכת כהנים.

אותו אדם ביקש מכהן שיכוין עליו, ואכן תיכף ומיד ראה ישועה גדולה.

בשנת תשס"ט רשכבה"ג מרן הגראי"ל שטינמן זצוק"ל שמע מזה, והתפעל מאוד כי הנה יש לנו אוצר כה גדול שאינו ידוע, ומאד רצה להדפיסו. כמה ימים לאחר מכן בא אליו בנו של הרב יואל קלוגמאן מארה"ב, שידיו רב לו בההדרת ספרי קדמונים, ושאל מה כדאי להוציא לרגל הבר מצוה לבנו, ואמר לו שכדאי מאד שיהדיר ספר זה, ואכן הדפיסו בחוברת לרגל הבר מצוה וידוע שמרן הגראי"ל ביקשו שיביא אליו מספר חוברות כדי שיחלקם למבקשים ברכה וישועה בענינים שונים.

כעת, מזה זמן רב, יצא בשנית מחדש את כל החיבור הנ"ל, מנוקד ונאה, מפוסק ומפורש, על גבי נייר משובח ומאיר עיניים, ובימים אלו ניתן להשיגו בחנויות הספרים את הספר אותו גילה מרן הגר"ח כסגולה ייחודית.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *