הסטורי שמשגע את הרשת: אם היה אינסטגרם לילדה בשואה

לרגל יום השואה, החליטו מספר משרדי פרסום להקים עמוד אינסטגרם לילדה שהייתה בשואה ומתארת אתה החוויות שלה. ראש הממשלה נרתם לקידום העמוד, וגם שורה של ידוענים

ראש הממשלה בנימין נתניהו מציע לעקוב אחרי סיפורה של אווה באינסטגרם: ״הטרגדיה של עמנו נחשפת דרך סיפורה של נערה אחת. אני רוצה לעודד אתכם, כל אחד, שתעשו גם אתם סטוריז של אנשים שנספו בשואה כדי שהעולם יבין, וכדי שאנחנו נזכור, מה אבד לנו ומה הושב לנו עם הקמת מדינת ישראל״ , כתב ראש הממשלה.

לרגל יום השואה, החליטו מספר משרדי פרסום להקים עמוד אינסטגרם לילדה שהייתה בשואה ומתארת אתה החוויות שלה. במסגרתו יונגש סיפורה של אווה היימן, ילדה יהודייה שגרה בעיר נאגיוואראד בהונגריה, וכתבה יומן אישי בשנת 1944, בתקופת שואת יהודי הונגריה. סיפורה של אווה מוצג תחת הכותרת: "אם היה אינסטגרם לילדה בשואה". המהלך כולל סדרה בת עשרות פרקים – סרטוני וידאו – שיועלו באינסטגרם על פי היומן אותו כתבה, מבוימים ומשוחזרים באמצעות שחקנים, וצוותי הפקה רבים שנתרמו למהלך.

. הסרטון הראשון של אווה באינסטגרם, לפי היומן שכתבה אווה היימן ז״ל בת ה-13, שנספתה באושוויץ.

על פי הדיווח באייס, בערב יום השואה צפויים משפיענים רבים בסדרי גודל שונים לשתף את הפרויקט הייחודי באינסטגרם. למהלך נרתמו משפיענים בעלי 10K עוקבים ומעלה, מיקרו משפיענים לצד סלבס מפורסמים, עצמאיים ומיוצגים בחברות, וכולם כולל כולם יעשו זאת בהתנדמות מלאה, בשיתוף פעולה רוחבי ולא שכיח של כל חברות המשפיענים עם חברת התוכן C, משרד הפרסום ליאו ברנט, יונה ויזנטל ומתי כוכבי שמממן את כל המהלך ואחראי יחד עם בתו לרעיון עצמו.

כל חברות המשפיענים התגייסו לעזור בהתנדבות" אומר לאייס ארז ברגבאום, מנכ"ל חברת התוכן C מקבוצת פובליסיס ישראל. לדבריו, "מרגע העלאת הטריילר באינסטגרם אני מרגיש שיש שינוי בשיח. לאחר חוסר ההבנה שהיה מכיוון שמדובר בנושא כל כך רגיש". על הפוטנציאל הרב שטמון בעזרה שתגיע ממשפיענים אומר ברגבאום, כי "אין לנו יעד וזה גם לא חכמה, מכיוון שזו סדרה של יותר מ-60 פרקים, כך שה-share יגיע למספר גבוה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *