הסיפורים החמים של הקורונה: אברך עם מסכה נדבק, עלייה מדאיגה באלעד

ביממה האחרונה נוספו עוד עשרות מקרי הדבקה בריכוזים החרדים בישראל, בעיר אלעד נרשמה עלייה מדאיגה

ביממה האחרונה נוספו עוד עשרות מקרי הדבקה בריכוזים החרדים בישראל, כעת נודע כי מורה בבית ספר היובל ברחוב הפסגה בבית וגן חלתה בקורונה. כלל הבנות של בית הספר נשלחות הביתה כעת.

בתלמוד תורה קרלין במודיעין עילית התגלה מלמד חיובי לקורונה, התלמוד תורה עומד בקשר עם משרד הבריאות לגבי סגירת החיידר.

סיפור מעניין מגיע מאחת הקפסולות של כולל פכטר (הגדול ביותר בעיר), שם נמצא אברך חיובי לנגיף הקורונה, בעקבות כך הקפסולה נסגרה ומספר רב של אברכים נדרשו להיכנס לבידוד, באלעד נכון לעתה 27 חולים פעילים..

בתלמוד תורה 'זכרון יעקב' בעיר אלעד נמצא תלמיד חולה קורונה, והוא מצטרף למורה ותלמיד שחלו בימים האחרונים. משרד הבריאות סגר את הת"ת. באלעד ישנם 32 חולים פעילים.

שני בחורים משיעור ג' בישיבת 'דעת תורה' בירושלים אומתו כחולי קורונה. הישיבה תיסגר.

ישיבת 'עטרת שלמה' בבני ברק נמצאת לקראת סגירה לאחר שתלמיד בישיבה קיבל תשובה חיובית לקורונה, בישיבה טוענים כי מנהלי הישיבה לא נתנו הוראות לגבי המשך הפעילות.

10 בחורים מישיבת ערלוי נדבקו בקורונה, ויש טוענים כי הבחורים שאמורים להיכנס לבידוד המשיכו להסתובב ברחבי העיר אלעד, שם חלה עלייה מדאיגה במספר הנדבקים.

במרכז המידע והידע של משרד הבריאות מזהירים כי יש להגביר את הבדיקות בכמה ערים חרדיות, בדגש על בני ברק, ביתר עילית ואלעד. עוד צוין כי מסתמנת התפרצות בכמה יישובים במגזר הערבי, בהן התגלו עשרות חולים.

שיעור הבדיקות החיוביות בביתר עילית זינק ביומיים האחרונים ל6%, בהשוואה לאחוז החיובי הכללי שעומד על פחות מ-1.5%. בבני ברק אובחנו מתחילת יוני 126 חולים חדשים כששיעור הבדיקות החיוביות בעיר עומד על 3%. 3% נרשם גם באלעד, שם ריכוז החולים נמצא ברובעים ד' וא' בעיר.

מוקדי ההתפרצות במגזר הערבי הם באקה אל גרביה, אום אל-פאחם, כפר קרע, פורדיס, בענה, נצרת ושפרעם. כעת במגזר הערבי 63 חולים פעילים.

בישיבת היישוב בתל אביב נמצא חולה והישיבה נסגרה, כמו כן 10 בחורים בישיבת ערלוי בבני ברק נמצאו חולים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *