הח"כית מהשמאל הקפיצה את השסניקים: "העבריין המורשע"

לאחר שיו"ר שס אריה דרעי הודיע על תמיכתו בראש הממשלה גם במידה והיועץ המשפטי לממשלה ימליץ על הגשת כתב אישום, ח"כ יעל כהן פארן (התנועה) תוקפת את דרעי על הצהרתו

לאחר שיו"ר שס אריה דרעי הודיע על תמיכתו בראש הממשלה גם במידה והיועץ המשפטי לממשלה ימליץ על הגשת כתב אישום, ח"כ יעל כהן פארן (התנועה) תוקפת את דרעי על הצהרתו "עבריין מורשע תומך בחשוד בשוחד להנהגת המדינה. הנהגה כזאת צריך לגלגל מכל המדרגות החוצה, או לכלא", כתבה פראן בתגובה.

פארן המשיכה ותקפה:"הפתעת הבחירות. אריה דרעי, העבריין המורשע שחשוד בפעם השניה בגניבה של כסף שלנו כשר הפנים, הצהיר היום שיתמוך בחשוד בשוחד להנהיג את המדינה. הנה אזרחים יקרים – ככה נראה איבוד ערכים לטובת הון שלטון. ככה נראית קומבינת שחיתות רקובה. הנהגה כזאת צריך לגלגל מכל המדרגות החוצה, או לכלא"

פארן

כזכור, במסיבת עיתונאים השר דרעי הצהיר על תמיכתו בראש הממשלה גם במידה ויוגש נגדו כתב אישום ״אנחנו תומכים בבנימין נתניהו באופן מוחלט ונמליץ רק עליו לראשות הממשלה. גם עם בכתב אישום כל עוד החוק מתיר לו. ראש הממשלה נתניהו יודע שהשותפים הכי נאמנים ובטוחים שלו זה אנחנו, חברי סיעת ש״ס. אנחנו לא איימנו עליו ולא הקשנו. היינו שותפים נאמנים אליו יותר מחלק מחבריו בליכוד. לכן, בוחרי הליכוד צריכים לדעת שבפתק ש״ס הם מקבלים שניים: גם נתניהו בטוח וגם את המדינה שהם אוהבים: מסורתית, מכבדת את הדת ועם מורשת אבות״.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אריה המלך!!11

    אריה דרעי הוא תותח זה לא יעזור כמה תכתבו עלי רע…….

    שלוימי |
    הגב
  2. אתר פח

    מרן קבע שהוא זכאי ואתם מסכימים עם מערכת המשפט הרשעים?? מצטטים בחדווה דברי בלע?? אחח. כמה אפשר עד מתי רשעים יעלוזו?!

    שלום |
    הגב