העיתונאי החילוני: "רון קובי – תופעה חולפת. אינו רוחש כבוד לאדם"

העיתונאי חיים חליווה, בעליו של המקומון החילוני בטבריה "כוכב הצפון", כתש הבוקר בפוסט שכתב את ראש העיר רון קובי שהכריז אמש על ריצה לכנסת: "יוקיעו את המפלגה"

העיתונאי חיים חליווה, בעליו של המקומון החילוני בטבריה "כוכב הצפון", כתש הבוקר בפוסט שכתב את ראש העיר רון קובי שהכריז אמש על ריצה לכנסת.

תחת הכותרת "הימין החילוני של רון קובי – תופעה חולפת", כתב חליווה: "היום התבשרנו שזה רשמי- ראש עיריית טבריה מכוון לחלונות הגבוהים בדמות חדשה של ימין חילוני.

"טומי לפיד, אביו של יאיר לפיד היה אדם מוערך עליי מאוד, תמיד כיבד אדם באשר הוא אדם אבל הוא לא חסך ביקורת כהוא זה מאי הפרדה של הדת והמדינה, הוא נלחם כנגד כפייה דתית וניהל קו אנטי דתי והערכתי אותו מאוד על עמידתו איתן על דעותיו וכמו רבים גם אני נסחפתי אחריו, גם כשהאשימו אותו בשנאת חרדים, אלא שהוא גם לימד אותי רבות על מפלגה שנוצרת כל כולה בשיטת האנטי. למרות שהצליח להקים מפלגה המבוססת ברובה על קו אנטי דתי, שש שנים לאחר מכן המפלגה התרסקה בבחירות ולא הייתה בהיסטוריה, אלא תופעה חולפת.

"רון קובי, להבדיל אלפי הבדלות אינו רוחש כבוד לאדם באשר הוא אדם, הוא מותיר אחריו טבריה שסועה לחלקים והרבה ארס שנטע בחלקי ציבור כנגד ציבור אחר. יותר מכך, בשם הרדיפה אחרי הכסא הוא היה מוכן לנבל את פיו ולומר דברי נאצה שנבחרי הציבור הבוטים בחבורה, לא היו מרשים לעצמם.

"על אחת כמה וכמה, שמפלגתו, ימין חילוני, שאפילו אנשי השמאל, המזוהים פחות עם המגזר הדתי, כנראה יוקיעו אותה על רקע אפליה של זכויות אדם, תהא תוך זמן קצר בפוליטיקה הישראלית תופעה חולפת.

"מ-2013 כותב ומשדר רון קובי על התחרדות העיר, החל בכוכב הצפון בראשית דרכו וכלה בלייבים למיניהם בפייסבוק. מעל 4 שנים לקח לו לכבוש את הראשות ורק כ-7 חודשים לקח לו לרסק אותה. חבל מאוד שההבטחה להרים את טבריה מהקרשים הסתיימה בקרשים שקרסו ושאריותיהם מהווים ניסיון לבנות קרש קפיצה לכנסת. לו טבריה הייתה בראש מעייניו של רון, הוא היה מוחל על כבודו למענה של טבריה ואחרי היבחרו מאחד את חלקיה ולא מפלגה לחתיכות ומביא אותה לשיא גרעוני חדש. אבל טבריה, שאנשיה התברכו בלב חם וכל חטאם היה להתלות בתקווה שלעולם לא נשענה על יותר מקרש ובוודאי לא דבר יצוק, היא דווקא כן תסלח לרון קובי ובדרך היא תלמד שמקסמי שווא הם תופעה חולפת ואולי להבא תזהר מהבטחות להרים וגבעות ותסתפק באדם שיבטיח לה בצניעות תכנית פיתוח שמבוססת על נתונים בדוקים מהצלחות של רשויות אחרות.

"טבריה צריכה וחייבת להתאושש מתופעת רון קובי וללמוד ממנה כיצד במקום לחשוב איך להתרומם היא לא נופלת עוד פעם לבור של שסע ופילוג.

"אז רוץ לכנסת, תצליח, גלה אחריות ציבורית, טבריה זקוקה למנהיגות אחראית בכדי לצאת מהבוץ.

"המצב קשה, הקופה ריקה, אין לך ולא תהיה לך קואליציה, אז נצל את ההזדמנות לרדת מהעץ והתפטר עוד היום מראשות העיר, טבריה ותושביה ילכו לבחירות לראשות העיר ולך יישאר קומץ נאמנים בטבריה שיזכור לך זאת ברבות השנים ואילו טבריה תזכה לאנשים שיכולים לנהל באחריות שיח ציבורי, תרבותי ואנושי. עדיף שעה אחת קודם, כי שעה אחרי טבריה תצעד בצעדי ענק לוועדה קרואה ולמה לרסק את הקרשים שעוד נותרו?".

 

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. איזה שמחה, מסרבים לתת לך דיחוי? מסובך עם המערכת הצבאית? פנה מיידית למרכז ההצלה

    רשמי: החלו להתקבל טופסי דיחוי גם ע"י "איחוד הישיבות בארץ ישראל" תפנית דרמטית במערכה להצלת בחורי ישראל משמד הגיוס. החלו להתקבל טופסי דיחוי להסדרת "מעמד בן ישיבה" גם ע"י הארגון "איחוד הישיבות בארץ ישראל", ללא צורך להזדקק לחסדיהם של מרכז הסלקציה והמיון "ועד הישיבות".

    הקיץ הקץ. לאחר עבודה מאומצת וכבירה של קרוב לשלושה שנים רצופות בדמים תרתי משמע והפרעות רבות בלתי ניתנות לתיאור, מלאך רע יענה אמן, והחלו להתקבל בלשכות צבא השמד טופסי דיחוי גם ע"י "איחוד הישיבות בארץ ישראל".

    המשרד שוכן ברח' מלאכי 10 ירושלים,כדקה וחצי הליכה מ"ועד הישיבות". לפי הדיווח שנמסר מפי העסקנים, עשרה בחורים ואברכים (מהחודש האחרון לבד!), שלא קיבלו את טופסי הדיחוי מאת "ועד הישיבות" בתירוצים שונים ומשונים למרות שהיו זכאים לכך ע"פ חוקיהם, פנו לארגון "מרכז ההצלה" וקיבלו טופסי דיחוי ע"י "איחוד הישיבות בארץ ישראל" שבס"ד התקבלו ב ל ש כ ו ת י ה ם הטמאות, והוסדר להם ה"מעמד בן ישיבה" לפטור מהשירות הצבאי.

    במקביל ראשי ישיבות וכוללים שליט"א שנתקלו בקירות אטומים מול "ועד הישיבות" בנוגע להסדרת המעמד אצל תלמידיהם, החלו לפנות מיוזמתם למרכז איחוד הישיבות בארץ ישראל, מה שמוכיח על הצורך הנחוץ הבוער והגורלי, לנוכח ההפקרות ששררה בשטח בתחום זה עד היום.

    כפי שהתפרסם, לפני תקופה התגלה בדרך לא דרך מכתב דרמטי מאת דובר צח"ל, בו נכתב כי ע"פ חוקיהם אין לוועד הישיבות זכות בלעדית לטפל בנושא הסדרת מעמדם של בני הישיבות. כעת לפי המסתמן ההנחיה נכנסה לתוקף עם קבלת טופסי דיחוי ע"י איחוד הישיבות ולא ע"י ועד הישיבות.

    הבשורה התקבלה בשמחה רבה בהיכלי הישיבות והכוללים כמשב רוח מרענן ביום שרבי, כשכולם שמחים על כך שכעת סוף סוף בוטלה המציאות המעיקה של קבלת הטופס רק במשרדי ועד הישיבות, דבר שגרם לביצוע סלקציה בין דם לדם כפי העדויות מסמרות השיער שהגיעו לעסקני ההצלה המטפלים בנושא, וכעת כאמור זה יכול להסתיים בעז"ה, עם איבוד המונופול והשמטת הקלפים מידי הארגון שמכר את עצמו לשטן "ועד הישיבות בארץ ישראל" שהפך למפקדת "קאפו" לכל דבר ועניין וכמסייע ישיר למילוי מכסות הגיוס האימתניות.

    כמובן שראשי ומנהלי ועד הישיבות נכנסו ללחץ איום, כך שלא מופרך כלל שהם יעשו הכל בחלונות הגבוהים של המערכת הצבאית בכדי לגרום לשיבוש ההסדר המחודש הלזה. בכל אופן העסקנים הפועלים בנושא עומדים מוכנים לכל תרחיש עם שורת עורכי דין בכירים מהשורה הראשונה, ובשם ד' נעשה ונצליח.

    בחור/אברך: "ועד הישיבות" מסרבים לתת לך דיחוי? מסובך עם המערכת הצבאית? פנה מיידית למרכז ההצלה: -1800 224-220 . תן למומחים להסתדר משרדי "איחוד הישיבות בארץ ישראל" אתם!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. יה"ר שבקרוב יכלו הציונים מן הארץ

    האינקיוויזיציה הציונית
    למה שותקים??? הצילו! הצילו!
    מלחמה לד' בעמלק מדור דור!

    המעצר של שלוש מרבניות חשובות ביותר מוסרי הנפש מארגון נשות חומותיך בירושלים נלקחו יום א' שלח תשע"ט מלשכת הגיוס עם אזיקים ברציחה ובאכזריות נוראה ושנאה למגרש הרוסים, זה לא יכול יעבור בשתיקה… חייבים להתפלל לקב"ה למלך מלכי המלכים, וצריך להתפלל שכל הרשעה כולה כעשן תכלה.

    כבר הראנו הקב"ה במפלת הרשעים; אותם שרצו לקעקע תורה מישראל, השפילם הקב"ה מאד. עלינו לזכור שעדיין הם לא כלו לגמרי. ובקרוב ממש נזכה – וְכָל הָרִשְׁעָה כֻּלָּהּ כְּעָשָׁן תִּכְלֶה. כִּי תַעֲבִיר מֶמְשֶׁלֶת זָדון מִן הָאָרֶץ:

    לפני שנתיים בעקבות מעצרו של בחור ישיבת קמניץ', יצאו אלפי בחורי ישיבות ואברכים של הפלג הירושלמי בסיוע הקנאים וחוסמו מספר מוקדים מרכזיים ברחבי הארץ ואז…. כולם זוכרים…. היא יצא מיד!

    מפלת רשעים זה מפלת הציונים. יה"ר שבקרוב יכלו הציונים מן הארץ, שיכלה הצבא הציוני, וכעת הרעישו עולם ומלואו לא עת לחשות! אסור לעבור דבר הנבלה הזאת בשתיקה. ינועו אמות הסיפים ויזדעזע ארץ הקודש ארבע מאות פרסה על ארבע מאות פרסה ואז יתגלה מלך המשיח בב"א.

    השבת זועקת…………………………………………………..

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב