הענקת מלגות ופרסים לבני הישיבות בב"ב במעונו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א

חלק מהפעילות הנרחבת והעניפה שמקיימת מחלקת "קהילות וצעירים" בעירייה

במעמד נרגש שנערך במוצאי שבת קודש פרשת בראשית, במעונו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א בהשתתפות מרביצי התורה שליט"א ורבני קהילות הקודש בעיר, הוענקו פרסים ומלגות לבני הישיבות עמלי התורה אשר עמלו בתורה בכתיבת חבורות בימי בין הזמנים אב תשע"ט כמענה לקושיות גיליון "חדוותא דיליה", אשר הופיע בימי בין הזמנים אב, ביוזמת עיריית ב"ב ובעריכת ארגון "תורה דיליה", במשנתם של מרנן ורבנן שליט"א ומתורתם של ראשי הישיבות ומרביצי התורה שליט"א לחיזוק הלימוד ביומי דפגרא.

המבצע הנרחב שנערך מידי בין הזמנים, התקיים כחלק מהפעילות הנרחבת והעניפה שמקיימת מחלקת "קהילות וצעירים" בעירייה, עבור אלפי בני הישיבות בקהילות הקודש הרבות בעיר, בימי בין הזמנים ובשאר יומי דפגרא במהלך השנה כולה.

בארגון "תורה דיליה" מציינים כי נשלחו מאות רבות של חבורות נפלאות על ידי בני הישיבות מקהילות הקודש ברחבי העיר, ולאחר מלאכת המיון המייגעת על ידי צוות ת"ח מופלגים שעברו על החבורות, נבחרו הכותבים המצוינים ביותר להגרלה הגדולה.

את הפרס הראשון ההיסטורי העניק מרן שר התורה שליט"א ביד קדשו לזוכה הנרגש – הבה"ח יצחק פוקס הי"ו מקהילת חניכי הישיבות בקרית הרצוג בבני ברק מבחירי ישיבת מיר ברכפלד, את כל סט ספריו, כתשורה על עמלו בתורה בכתיבת חידושי תורה מתוך חדוות התורה בימי בין הזמנים.

כמו כן חולקו במעמד פרסים כספיים בסך כולל של עשרת אלפים ₪. בפרסים זכו הבחורים החשובים מקהילות הקודש בעיר מבחירי עולם התורה מישיבות פוניבז', חברון, עטרת שלמה, ארחות תורה ועוד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *