הפגנות סוערות בבני ברק: 16 חרדים נעצרו

המשטרה עצרה 16 מפגינים חרדים בבני ברק שחסמו כבישים, הפרו הסדר הציבורי ואף יידו אבנים לעבר השוטרים במחאה על הפעלת התחבורה הציבורית בשבת בגוש דן

המשטרה עצרה 16 מפגינים חרדים בבני ברק שחסמו כבישים, הפרו הסדר הציבורי ואף יידו אבנים לעבר השוטרים במחאה על הפעלת התחבורה הציבורית בשבת בגוש דן. המשטרה פועלת באזור על מנת למנוע את חסימות הצירים.

בהודעת המשטרה נמסר כי במהלך הפגנה בבני ברק המשטרה עצרה 16 מפגינים אשר הפרו את החוק ואת הסדר הציבורי וירדו לכביש ראשי במטרה לחסום אותו.

שוטרי משטרת ישראל פרוסים במקום, ופועלים למניעת חסימות הצירים.

ההפגנות החלו בשל הפעלת התחבורה ציבורית בשבת ברחבי גוש דן, ברחבי בני ברק ה התפרסמה מודעה בה נאמר: "בעקבות המשך חילולי השבת בפרצה ראשונית מסוגה, זו שבת רביעית בערי גוש דן, בהפעלת תחבורה ציבורית בעיצומו של יום השבת.. על פי הוראת גדולי תורה נצא כולנו לזעוק את זעקת השבת המתחללת בראש כל חוצות. שבת קודשנו אינה הפקר!".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. זָכוֹר-אֵת-אֲשֶׁר-עָשָׂה-לְךָ-עֲמָלֵק-בַּדֶּרֶךְ-בְּצֵאתְכֶם-מִמִּצְרָיִם. חילול שבת???? למה? למה? למה?

    זָכוֹר-אֵת-אֲשֶׁר-עָשָׂה-לְךָ-עֲמָלֵק-בַּדֶּרֶךְ-בְּצֵאתְכֶם-מִמִּצְרָיִם.
    כשהרב שך זצ"ל נחלש והפסיק לתפקד, והשטן התחיל לרקד ביניהם להכשילם, כמו שהיה השטן מרקד ביניהם בעגל הזהב, אז התעוררו להם משנתם כל פורצי החומות [המסיונרים החרדים – חכי"ם ועוד] והתחילו להחריב את היהדות החרדית. כעת חייבים לחזור לעמידה איתנה על משמר היהדות, כמו בימי הזוהר של הרב שך ז"ל. לא להתפשר, לא לשתף פעולה, להגיד להם הגיוס השמד והזימה אצלנו הוא יהרג ואל יעבור, ואין על מה לדבר ואין על מה להתפשר. כהיום לאט לאט, הפלג הירושלמי כובש את הציבור החרדי האמיתי בכוח "האמת", ומשאיר מאחור אחור את דגל התורה, שנגררת אחר אגודת ישראל שתפסו פיקוד בהובלת הציבור החרדי.

    הדרך של הפשרות מובילה לאבדון! לפני 20 שנה לא היה בחור חרדי אחד בצבא, וכשהתחילו להתפשר איתם, בהסכמה שבשתיקה לנחל, ותמיכה במסקנות ועדת טל, הם פתחו ברדיפה אובססיבית על עולם התורה, עד שהגענו למצב שהם דורשים מכסות של 54,000 חרדים בני תורה ומאיימים בסנקציות על ראשי הישיבות שבמידה ולא ישלחו בחורים לצבא, יקוצצו להם התקציבים. לא חייבים להיות עוורים, הרי אם לא בשביל תקציבים וכסף ברור שהחוק הזה לא יעבור … לגייס חלק מהבחורים בשביל להמשיך לקבל כסף? לאט לאט, הפלג הירושלמי כובש את הציבור החרדי האמיתי, ומשאיר מאחור אחור את דגל התורה, שנגררת אחר אגודת ישראל שתפסו פיקוד בהובלת הציבור החרדי.

    כולנו עוד זוכרים שבשנת תשע"ג כשעלה הנושא של חידוש גזירת גיוס השמד והזימה, מרן ז"ל מנהיג הדור, הגדול שבגדולים מבני ברק, מרנן ורבנן הצדיק הרב שטינמן זצ"ל אמר לפרסם בשמו בכל מקום בעולם.

    א]- איסור גמור ללכת לצבא.
    ב]- על ההורים לשמור ולהשגיח על הילדים שלא ילכו לצבא. ג]- אסור לח"כים רבנים ולעסקנים להרשות להם לקחת.
    ד]- חייבים למסור את הנפש על זה, וללכת לכלא, ליהרג, או לברוח מארץ ישראל.

    מרן הרב שטינמן זצוק"ל הוסיף ואמר שאסור להרשות להם לקחת. אז איך הח"כים והרבנים והמנהיגים והאדמורים הבוגדים, ביחד עם השמד של וועד הישיבות, מוכנים למסור להם מכסות ויעדים אימתניים של 54,000 בחורים בני ישיבות ואברכים חרדים?!

    זָכוֹר-אֵת-אֲשֶׁר-עָשָׂה-לְךָ-עֲמָלֵק-בַּדֶּרֶךְ-בְּצֵאתְכֶם-מִמִּצְרָיִם… "ולא ירא אלוקים".

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. כל כלב בא יומו

    כל כלב בא יומו: אני מכיר אותו והוא לא הציל שום משפחה רק עשה להם צרות צררורות… עכשיו אהרון גולדברג מבית שמש הנרכב בכלא לשעבר בכה כמו תינוק בן יומו. תגיד לי אהרון גולדברג כמה אלפים בכו/ים בגללך? כמה הורים לא רואים את ילדיהם בגללך? מדובר פה בעסקן רשע עמליקי רוצח "היטלר" ממש??? הכל אצלו עלה הרבה הרבה הרבה כסף, ועכשיו לרחם על רוצח אדם רע מעללים??? האם צריך לרחם על הילדים שיש להם אבא כזה??? יש לו הרבה זמן בכלא שילמד שם אנגלית ואז לא יצעקו עליו, המסכן הזה כמה בעלים הוא בעצמו הושיב בכלא????? צריך ללמוד שיש דין ויש דיין, שלא יזכיר את הסבים שלו שמתביישים איתו.

    כאבא למשפחה גדולה של ילדים {22}, ואתה אהרן גולדברג ימ"ח וזכרו [מבית שמש] שמתה ידך לפירוק הבית שלי, איני מרחם עליך כלל וכלל, ולא על ילדיך, מקוה שזה כואב לך!!!!!!! אבל גם מאוד כואב לנו מה שגרמתה לרבים בישראל. אין לי אלא לבכות על מה שגרמת לי ולבני ביתי.

    אבא מרחם על ילדיו הקדוש ברוך הוא מרחם על ברואיו מי שמתאכזר לבניו של הקדוש ברוך הוא (כמו שאהרן גולדברג עשה) הקב"ה נפרע מאיתו. ממש חבל חבל שנתת ידך בארס הרבה בתים, חבל שקראת בין ילדים לאביהם שבארץ ובזאת גרמת לקרע בין הילדים לאביהם שבשמים, נהרות של דמעות של אלפי נשים צדקניות וילדים רכים שלא חטאו הבאת על פניהם כל אלו שידם במעל בפירוק בית של שמו יתברך לא נתכפר להם העוון והסבל.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. "אשריכם הגבורים אנשי חייל המקדשי שם שמים"

    "אשריכם הגבורים אנשי חייל המקדשי שם שמים"

    "אשריכם הגבורים אנשי חייל המקדשי שם שמים" |
    הגב