הפוסט המעליב של מסעדת היוקרה(וידאו)

הלקוחה התלוננה על מחיר מינימום של 250 שקלים כתנאי לשבת במסעדה ועל יחס מזלזל של העובדים, ובמסעדה ענו בחזרה. צפו בתגובה המפתיעה

כבר ראינו לא פעם לקוחות זועמים שמפרסמים פוסט נגד מסעדה שביקרו בה, אבל כאשר מסעדת יוקרה עונה ללקוחה מאוכזבת בפוסט זועם ומעליב – זה כבר סיפור אחר.

וזה בדיוק מה שקרה בסוף השבוע במסעדת "דוד ויוסף" – הלקוחה התלוננה על מחיר מינימום של 250 שקלים כתנאי לשבת במסעדה ועל יחס מזלזל של העובדים, ובמסעדה ענו בחזרה

(באדיבות רשת)

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.