הפלג הירושלמי יוצא במחאה כנגד חוק הגיוס המתגבש

במוצ"ש התכנסו אנשי הפלג הירושלמי באולמי תמיר בירושלים, במחאה נגד המו"מ על חוק הגיוס. הרבנים קראו לקיים מחר תענית לביטול גזירת הגיוס

במוצ"ש התכנסו אנשי הפלג הירושלמי באולמי תמיר בירושלים, במעמד מחאה, ראשון מתוך סדרת כינוסים שמתכנן הפלג לערוך כנגד המו"מ המתקיים בענין חוק הגיוס, והפשרות המסתמנות בו. בכינוס השתתפו בכירי רבני הפלג, ועשרות רבנים ומרביצי תורה.

בעיתון הפלס הביאו בשבוע שעבר את דברי הגרב"ש דויטש שליט"א, שקרא לערוך כינוסים ועצרות כנגד החוק, ולהשמיע ברמה את דבר ההתנגדות העזה לכל חוק שיכלול בתוכו הסכמה של יעדים ומכסות, ולגיוסם של בני ישיבות ובחורים חרדים.

בכינוס הכריז הגרב"ש דויטש "אין לנו שום מנוס מלבד לצאת במלחמה גלויה כנגד כל נסיון חקיקה בענין", וציטט מדברי הגר"א קוטלר זצוק"ל לראשי השלטון, ש"במלחמה על הדת אנו ננצח!".

בדבריו קרא לקיים ביום שני הקרוב, שהוא תענית בה"ב לקיים תענית לכה"פ חצי יום, כשהוא עצמו מתכוון לצום ג"כ. בעקבות כך בבתי הכנסת של הפלג הירושלמי יערכו מנייני מנחה עם קריאת 'ויחל', בזעקה לקב"ה לביטולה של גזירת הגיוס לחלוטין.

כמו"כ חיזק את ידי בני הישיבות העומדים בחזית המערכה ולא מתייצבים בלשכות הגיוס, אשר הוא סיוע ושיתוף פעולה מלא עם החוק, ואי ההתייצבות היא העומדת למולם שלא יצליחו במזימתם.

כמו"כ נשא דברים הגאון רבי זבולון שוב שליט"א, ראש ישיבת דברי אמת, בענין חיוב ההתבדלות מפני הרוחות הרעות, וברוממות ובגדלות התורה הקדושה ולומדיה.

דברי סיום נשא רבי עופר שמאי היימן שליט"א, מגדולי תלמידי מרן הגר"ש אויערבאך זיע"א, רבה של קהילת בני התורה באחיסמך.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *