הפלונטר נמשך: בני גנץ מסרב לנתניהו "אקים ממשלת אחדות רחבה וליברלית בראשותי"

יו"ר כחול לבן ‎בני גנץ אמר בפתח ישיבת הסיעה שמסכמת את מסע הבחירות של 'כחול לבן' "ראוי כי כולנו נעמיד את טובת העם לפני כל שיקול אחר. לאחר מערכת בחירות שנכפתה על אזרחי ישראל, העם יצא לקלפיות, והכריע הכרעה ברורה – הוא בחר אחדות. כחול לבן בראשותי ניצחה את הבחירות, והיא המפלגה הגדולה ביותר, אני מתכוון להקים ממשלת אחדות רחבה וליברלית בראשותי. נביא לשינוי אמיתי בסדרי עדיפויות, ונרפא את החברה הישראלית על כלל חלקיה. מלאכת הרכבת הממשלה החלה, ולא נכנע לאף תכתיב".

ח"כ יאיר לפיד בישיבת הסיעה "נתניהו מנסה לגרור את המדינה למערכת בחירות שלישית. הוא לא מוכן לקבל את תוצאות הבחירות, בנאדם אחד מונע כרגע הקמת ממשלת אחדות ליברלית. אדם אחד. בין מה שטוב למדינה למה שטוב לאדם אחד, המדינה קודמת, אם ביבי יזוז הצידה, תהיה פה ממשלת אחדות. ממשלה עם כל מי שמאמין שצריך פה נישואין אזרחיים, ביטול חוק המרכולים, תחבורה בשבת. בלי כתבי אישום ובלי שחיתות. ולאור מה שקורה עכשיו, ממשלה שתשנה את חוק הבחירות, כדי שאי אפשר יהיה לגרור אותנו לבחירות כל שלושה חודשים".

לפיד הוסיף "זו המטרה של בלוק הסחטנים והקיצונים שהוא הקים אתמול. זו מטרת כל הספינים שהוא זרק לאוויר בשעות האחרונות. העם לא נתן בו אמון – הוא מנסה להחליף את העם. כמו המפ"איניקים ב-77. העם לא רוצה אותו, הוא רוצה להחליף את העם. אסור לתת לו לגרור אותנו לעוד מערכת בחירות, המטרה שלנו היא להקים ממשלת אחדות ליברלית.זו המטרה שלנו. על זה הלכנו לבחירות. כדי להקים ממשלת אחדות ליברלית. עם ליברמן. עם הליכוד בלי נתניהו. עם שותפים נוספים. אדם אחד נמצא בינינו לבין הממשלה הזו. זה מה שרוצים רוב אזרחי מדינת ישראל. זה מה שהם בחרו בקלפי. זו הסיבה שאנחנו המפלגה הגדולה בישראל.

אחריו עלה לנאום ח"כ גבי אשכנזי ואמר: "הציבור אמר את דברו, הוא קבע בעיניי שיש מגבלות לכוח ושררה. האווירה האלימה, ההסתה, והפילוג שנוצרו כאן במערכת הבחירות הרסניים לחברה בישראל. הציבור הלך לקלפי בפעם השנייה בתוך חודשים ספורים וראוי לממשלה שתשרת אותו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *