הפריימריז בליכוד: המתמודדים בראיון ל'קול ברמה'

מתח גדול בליכוד לקראת הפריימריז שיתקיימו מחר במפלגה, ראש הממשלה עצמו הורה לחסל פוליטית את גדעון סער ורשימות חיסול הופצו בקרב המתפקדים

מתח גדול בליכוד לקראת הפריימריז שיתקיימו מחר במפלגה, ראש הממשלה עצמו הורה לחסל פוליטית את גדעון סער ורשימות חיסול הופצו בקרב המתפקדים.

ברדיו קול ברמה עלו חברי הליכוד שיעמדו לבחירה וניסו להציג את האג'נדה שלהם.

חבר הכנסת אורן חזן אמר בראיון לרונן כץ בקול ברמה "אני נמצא ברשימת המומלצים של עם ישראל, חיילי צהל ותלמידי הישיבות".

על המומלצים של ראש הממשלה אמר חזן, "כשראש הממשלה ממליץ על 20 ואפשר לסמן 12 זו לא בדיוק רשימת מומלצים ואני לא בטוח שרשימת המומלצים יצאה מנתניהו. אני רוצה להיות בכנסת הבאה אך זה לא מדיר שינה מעיני, יותר מפחיד אותי שאולי לא נצליח להקים ממשלה ימנית לאחר הבחירות

ניר ברקת, ראש העיר ירושלים לשעבר שמתמודד בליכוד, אמר לרונן כץ בקול ברמה כי הפריימריס בליכוד הוא תהליך מרתק שבו המועמדים מציגים את העשיה בפני 119 אלף איש וזה כבוד עבורי. "חונכתי בבית של נתינה והרב מרדכי אליהו ביקש ממני לשמור על ירושלים וכך עשיתי. אני מביא אנשים חדשים לליכוד ומביא איתי נסיון מירושלים ואיתו אני אעזור לאנשים".

לדבריו, "את ההישגים שהשגתי בירושלים לא הייתי מצליח בלי עזרתו של נתניהו, אני אקבל את דין הבוחר וכל תפקיד שיתנו לי אעשה, אסור לזלזל במפלגות החדשות אבל בחרתי להיות בליכוד ולעשות עבודה קשה. אני בא עם חשיבה מחוץ לקופסא ועם הרפורמות שעשיתי בירושלים הצלחתי להסתדר עם כל הבעיות של העיר. אני יזם בנשמתי אני יודע לדבר חילונית, דתית, חרדית וערבית".

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *