הפרינט החרדי עדיין חי

העיתון הכתוב שמגיע כל בוקר או בסוף השבוע עדיין נחשב משמעותי גם בשנת 2017, אולם הסכומים שמקצים משרדי הפרסום נמוכים ביחס לחילונים – האזינו

בעוד אצל הציבור החילוני הפרינט מת. אצל החרדים העיתון הכתוב שמגיע כל בוקר או בסוף השבוע עדיין נחשב משמעותי גם בשנת 2017.

במסגרת הכתבות דיני ממונות בגלי צה"ל שעוסקת במגזר החרדי, מתמקד אורי איגרא הפעם על  סכומי הכסף הנמוכים המושקעים בפירסום במגזר החרדי.  כך למשל, חברה המשקיעה עשרה מליון שקלים במגזר הכללי לפירסום בטלווזיה, אינטרנט ומדיה תקצה לחרדים רק ארבעה אחוזים מהתקציב.

במשרדי הפרסום מדגישים את "כוח הקנייה" העצום של החרדים שמפתה מאוד את החברות הגדולות שמשקיעות בו בפרסומות כשרות. אבל מנגד,  המגזר יכול  להרים חרם צרכנים כואב כפי שהיה עם חברת אלקטרה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.