הצעת השלום לגר"מ מאזוז: הרב ישועה מאזוז ייכנס לרשימת ש"ס

בדקות אלו מתנהלים מאמצי השלום של ש"ס מול הגר"מ מאזוז. הצעת ש"ס: מקום ריאלי לאחיין הגר"מ מאזוז, מנכ"ל מוסדות כסא רחמים

הצעה שקשה יהיה לסרב לה? בש"ס פועלים בשעות האחרונות בהפעלת לחץ על בית הגר"מ מאזוז, ראש ישיבת כסא רחמים, ועל הרב עצמו, להכנסת נציג הרב לרשימת ש"ס כעת, ברגע האחרון, שעות ספורות לפני סגירת הרשימות באופן סופי.

כעת 'אקטואליק' חושף לראשונה את הצעת הפשרה שמנסים להוביל בש"ס מול הרב מאזוז, זאת מבלי שאלי ישי, הנחשב לסדין אדום בש"ס, ייכנס לרשימת ש"ס: לפי ההצעה העדכנית שהועברה לרב, הוצע כי הרב ישועה מאזוז, אחיין הרב, בן אחיו הרב רחמים מאזוז, ייכנס לרשימת ש"ס לכנסת במקום ריאלי, כנציג מוסדות "כיסא רחמים".

הרב ישועה מאזוז, יש לציין, מכהן כמנכ"ל מוסדות כיסא רחמים ונחשב לבכיר בחצר ומקורב לרב.

יצוין כי אמש, וגם הבוקר, העבירו מטעמו של הרב מסרים כי לא יפקירו את אלי ישי, שהיה נאמן לרב ונשמע להדרכתו, אך מעניין לעקוב מה יהיו ההתפתחויות כעת, כשההצעה כללה הכנסת אדם כה מקורב לרב לכנסת.

מוקדם יותר היום פרסם כתבנו הפוליטי, ישראל אוחיון, כי בעקבות האיחוד בגוש המרכז שמאל בין גנץ ללפיד, התעורר חשש כבד במפלגת ש"ס כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ייקח את קולות המפלגה המגיעים מהפריפריה, ובכך יפחית משמעותית את מספר המנדטים שלה.

בש"ס פועלים רבות במטרה לגרום לשלום ספרדי ולשכנע את הגר"מ מזוז להיות חלק מהרכבת הרשימה של המפלגה לכנסת, ובעקבות כך, אנחנו מפרסמים כעת לראשונה, ניסה אתמול דרעי להגיע לביתו של הרב מזוז עוד טרם התכנסות המועצת, אך הדבר לא יצא לפועל.

הבוקר החליטו בש"ס כי מי שינסה לשכנע את הרב מזוז לקבל את אחדות המפלגה, יהיה חבר המועצת הרב דוד יוסף.

בכיר בש"ס אמר הבוקר כי "יש רצון עז ליצור איחוד במגזר הספרדי שייתן את האות לציבור על אחדות. אין לי ספק שזה מה שאנחנו צריכים כדי לחזור לעשרה מנדטים. חייבים שזה יקרה, הרב מאזוז בש"ס יחזיר את כולם לבית".

לשאלתנו מה המקום שיקבל נציגו של הרב מזוז ברשימה, ענה הבכיר כי "מקום שישי או שביעי בהחלט ראוי ומכובד. כמובן שזה צריך להיות נציגו, ולא אלי ישי".

אתמול אמר זאת מפורשות גם מזכיר מועצת חכמי התורה של ש"ס, ח"כ יואב בן צור.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שסניקים מוזרים. פתאום הרב מאזוז ראוי למועצת?? הרב מאזוז יותר גדול בחכמה ובעמלו יותר מכולם שם

    השסניקים אינטרסטים חולמים שהם יחליטו מי גדול ומתי

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. חח ישועה לא יהושע

    חחח תלמדו תבררו ואל תזלזלו בעצמכם ישועה לא יהושע

    חח ישועה לא יהושע |
    הגב
  3. לא יקום ולא יהיה, מרן לא יבגוד באלי ישי

    מרן לא מושחת כמו שס המושחתים

    אלי ישי אחריך באש ובמים |
    הגב