הקיץ מתקרב ואיתו השאלה מה נעשה עם הילדים בחופש הגדול?

הקיץ כבר ממש מעבר לפינה ועמו גם השאלה המתבקשת: מה לעשות עם הילדים בחופש הגדול. כמובן שקייטנה זו האפשרות הראשונה, אך ישנן כל כך הרבה קייטנות, שהבחירה באחת יכולה להיות מעט מאתגרת. אז כדי לעזור לכם בסוגיה, לפניכם כמה טיפים שיעזרו לבחור ואפילו המלצה לקייטנת קיץ מיוחדת

בחרו בקייטנה קרובה לביתכם

כדאי מאוד לבחור בקייטנת קיץ לילדים ונוער שנמצאת במרחק סביר מהבית שלכם כך שלא תאלצו לבזבז זמן יקר בפיזור הילדים במוקדים רבים. גם אם יש לכם רכב, מדובר בנסיעות הלוך ושוב, ואם הפיזור נעשה בתחבורה ציבורית הלוגיסטיקה יכולה להיות אפילו יותר מורכבת כאשר היעד יחסית רחוק.

בחרו בקייטנה שמציעה ערך מוסף

אם כבר שולחים את הילדים לקייטנת קיץ, כדאי לבחור במקום שמציע ערך חינוכי ומשלב גם לימוד חוויתי בנוסף לכיף. קייטנת אנגלית לילדים אשר תסייע לילדיכם לשפר את כישורי השפה שלהם זו אפשרות שכדאי לכם לשקול. קייטנת אנגלית תחשוף את הילדים לעולמות תוכן חדשים ותאפשר לנצל את החופש הגדול בצורה יעילה.

בחרו בקייטנה המתאימה לצרכים שלכם ושל הילדים

ישנם מסלולים שונים של קייטנות קיץ, לרבות מסלול של חצי יום ומסלול של יום שלם. קייטנות במתכונות מלאה מציעות למידה חווייתית ומגישות ארוחת בוקר וצהריים, כך שאם אתם עובדים הן בהחלט יכולות לתת מענה הולם. קייטנות של חצי יום מסתיימות בשעה 12 וכוללות ארוחת בוקר בלבד. הן מתאימות להורים שנמצאים בבית או שעובדים בחצי משרה ולכן יכולים לקבל את הילדים בשובם.

עלות אל מול תועלת

קייטנות קיץ עבור ילדים ונוער כרוכות בעלויות וככל שיש יותר ילדים, כך ההוצאה מורגשת יותר. יחד עם זאת, אם כבר רושמים את הילדים לקייטנה, חשוב לשים לב גם לתמורה שמקבלים מהמקום אליו בוחרים לשלוח אותם. בדקו מה כוללת התכנית, בררו מה מגישים לאכול ומה איכות האוכל, וזכרו שתמיד כדאי להשקיע יותר ולבחור בקייטנה איכותית מאשר להתפשר על האיכות ולגלות חוסר שביעות רצון.

קייטנת הקיץ של ברליץ

בחירת קייטנה לילדים זו משימה שדורשת היערכות מוקדמת ולכן כדאי לגשת לנושא כמה שיותר מוקדם. אם מחפשים קייטנה עם ערך מוסף, כדאי לבדוק את קייטנות הקיץ של ברליץ. מלבד קורס אנגלית לילדים במהלך השנה, בברליץ ישנן קייטנות קיץ לילדים בשני מסלולים: יום מלא וחצי יום. הקייטנות מציעות גם תרגול שפות וגם חוויה קיצית וייחודית, בקבוצות קטנות ובסניפים בפריסה ארצית. לצד הקייטנה, בברליץ מופעלים גם קורסי קיץ באנגלית המיועדים לילדים ונוער ומאפשרים לילדים בקבוצות גיל שונות לצבור ביטחון בדרכם לשלוט בשפה האנגלית.

אנגלית היא שפה בינלאומית ורכישתה יכולה לפתוח דלתות רבות לאלו ששולטים בה. הקייטנות והקורסים בברליץ מועברים על ידי מיטב המורים והמדריכים ומותאמים לילדים בגילאים שונים.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *