הקמפיין הגנוז של אלי ישי יצר סערה: "מחזיר אותנו לפעם"

קמפיין שנגנז מטעם 'יחד' ולא פורסם, דלף בחלקו אל התקשורת ועורר מיד סערה. הקמפיין יוצא נגד משפחות שאינן לפי ההלכה. לפיד: "עם אבא כמוך – עדיף שלא"

בימים אלו עושה אלי ישי את כל הצעדים כדי להיכנס אל הכנסת, ומנהל מגעים כעת עם 'האיחוד הלאומי' ו'הבית היהודי'. אך בינתיים, מסתבר, שבמפלגת 'יחד' של אלי ישי כבר פצחו בקמפיין. מדובר כפי הנראה בקמפיין שנגנז, אולם כבר זכה לתגובות תקיפות רבות הבוקר מח"כים בשמאל.

אחד מהסלוגנים של הקמפיין של 'יחד' כבר מעורר סערה רבתית: מדובר בכרזה עם תמונה של אלי ישי תחת הכותרת "כדי שלא יהיה ילד עם אבא ואבא".

מי שכבר התעורר ותקף את הקמפיין הוא יו"ר יש עתיד יאיר לפיד שכתב ‏"אם זה אבא כמוך, באמת עדיף שלא".

ח"כ מיכל רוזין הגיבה: ‏"כדי שלא יהיה ילד עם אבא חשוך כמו אלי ישי – צריך למנוע מהקולות הקיצוניים והכהניסטיים האלו להרים את הראש בכנסת. גם על זה איאבק בכנסת הבאה".

ח"כ מרב מיכאלי: "כמה פחד ושנאה צריך להיות באדם כדי לעשות קמפיין כזה. מעניין מה היה אלי ישי אומר אילו היה קמפיין "כדי שלא יהיה ילד עם אבא יהודי ואמא יהודיה". כל מי שפועלים נגד שוויון הקהילה הגאה הם סכנה ברורה ומיידית לאופיה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, אסור לאפשר להם לרוץ לכנסת", טענה.

אלי ישי עצמו הגיב ליאיר לפיד: "יופי יאיר, נפלת עם פייק ניוז בקמפיין שאיננו מטעמי. אבל אתה באמת רוצה שנפתח את עניין האבות שלנו?".

ובתוך כך, אמש נערך מפגש של מנהלי המטות של מפלגת יחד בכדי לדון על המשא ומתן של המפלגה, וכך כתב אלי ישי: "נפגשתי הערב עם מנהלי המטות של מפלגת יחד, ועדכנתי אותם במו"מ המתנהל בין מפלגות הימין. אנחנו נערכים בכל הכח לבחירות הקרובות, בעדיפות לריצה משותפת של כל גוש הימין, מתוך אמונה שזהו הדבר הנכון בעת הזאת. אך גם בד בבד מוכנים גם לריצה בנפרד. יחד ננצח!".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *