הקמפיין המוצלח של מגן לחולה: 800 אלף בתוך 48 שעות

קמפיין מימון ההמונים הגדול של ארגון מגן לחולה הוכתר בהצלחה מרשימה- למעלה מ 800 אלף ש"ח גויסו בטווח של 48 שעות

קמפיין מימון ההמונים הגדול של ארגון מגן לחולה הוכתר בהצלחה מרשימה- למעלה מ 800 אלף ש"ח גויסו בטווח של 48 שעות

את ארגון מגן לחולה של הרב בני פישר ליעוץ רפואי מכירים רוב הציבור. ומידי שנה הארגון יוצא בקמפיין גיוס המונים על מנת לכסות את הוצאות הארגון הרבות.

כמידי שנה. את המהלך הובילו משרד פרסום מילר פוינט – שבשנה האחרונה אף עשה צעד גדול לכוון העידן הדיגיטלי- שאף הוכיח את עצמו היטב הקמפיין זה.

המסר העיקרי של הקמפיין היה " על מי אתם מוותרים?" מתוך הנחה מהשטח שהארגון שואף למנוע מקרים של החלטות שגויות של משפחות החולים בעיתות מצוקה.

במסיבת סיום של הגעה ליעד חגיגית ונירגשת מסר משה מילר. מנהל משרד פרסום " מילר פוינט" : " כמידי שנה בשנה, היה לנו העונג ללוות את עמותת מגן לחולה בקמפיין חשוב זה.
עידן הדיגיטל פתח לפנינו עולם חדש. המאפשר לכל עסק או עמותה לפרוץ למקומות שלא היו אפשריים לפני מספר שנים. ואנחנו גאים להיות בצד שתומך בפריצה המדהימה הזאת"

בני פישר, מנהל עמותת מגן לחולה מסר :" אני רוצה להודות לכל התורמים הוותיקים והחדשים שהצטרפו אלינו גם השנה בדרך למטרה המדהימה הזאת. כל שלנו- שלכם הוא".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.