הקמפיין של הליכוד במגזר החרדי

בימים האחרונים השיקו במטה "חרדים בליכוד" את קמפיין "זמן לחיזוק", שזוכה להדים רבים ולשיח ער במגזר החרדי.

לפני שבועיים הודיעו ראש הממשלה נתניהו ומנהל מטה מגזרים ויו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר על הקמת מטה בחירות ייעודי של הליכוד למגזר החרדי, ואף מינו את היועץ האסטרטגי והמועמד החרדי בליכוד, זאב פליישמן, לעמוד בראשו.

בימים האחרונים השיקו במטה "חרדים בליכוד" את קמפיין "זמן לחיזוק", שזוכה להדים רבים ולשיח ער במגזר החרדי.

במודעה שהתפרסמה תחת הכותרת "מחל או כלום", ובראשי תיבות: מח"ל – ממשלת חרדים-ליכוד, כלו"ם – כחול לבן, ליברמן וה"משותפת" (הרשימה הערבית), פונים בליכוד לחרדים המתכוונים להצביע לעוצמה יהודית או לכאלה המתלבטים למי להצביע, וקוראים להם לתת הפעם את קולם לראש הממשלה בנימין נתניהו כדי להבטיח שיקים את הממשלה הבאה.

במודעה נוספת שהתפרסמה מזהיר מטה "חרדים בליכוד", מפני יאיר לפיד העלול להתמנות לראש ממשלה לאחר שיוגש כתב אישום נגד בני גנץ בפרשת "המימד החמישי", כשזה האחרון אמר בראיונות שהעניק לתקשורת בסוף השבוע, כי אם יוגש נגדו כתב אישום, יפרוש לאלתר מתפקידו, כשהמשמעות היא – החלפתו ביאיר לפיד.

הסלוגן שחותם את המודעות הוא כאמור "זמן לחיזוק" מונח ידוע בעולם הישיבות, מתוך כוונה לקרוץ לקהל היעד. כלומר, כפי שבעולם הישיבות תלמידים נבחרים נקראים לעתים לעזוב את המוסד בו לומדים לטובת מוסד שיש צורך לחזקו ולבססו, כך צריכים בבחירות הקרובות להבטיח "חיזוק" לנתניהו.

בתגובה לפרסום מסר פליישמן, שעומד גם מאחורי הקריאייטיב של הקמפיין, התייחסות קצרה: "כל פעילותי ממוקדת בהנעת אותם חרדים שמלכתחילה לא מצביעים למפלגות החרדיות המסורתיות – להצביע לנתניהו. אלו בחירות גורליות לעתיד המדינה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *