הרב בדק ואישר: חוף רחצה חדש נפרד נפתח היום לחרדים בכנרת

הרב גבריאל זוהר מ"טוהר המחנה" הגיע לסיור עם נציגי איגוד ערים כינרת בחוף המופרד החדש והזמני אשר יפתח לתקופת בין הזמנים בחוף דוגית היום ה-3 באוגוסט, י"ג באב תש"פ

בהמשך להחלטת מועצת איגוד ערים כינרת ולעבודות שנערכו בחוף דוגית (מקטע 13) לקראת תקופת בין הזמנים, בין התאריכים 3.8 ועד 21.8, הגיע הרב גבריאל זוהר מ"טוהר המחנה" לסיור בחוף עם הצוות המקצועי, מנהלי החופים והמצילים וצוות החוף, של איגוד ערים כינרת. החוף המופרד יהיה פתוח החל מהיום 3.8 ועד ה- 21.8

הרב התרשם מעבודות ההפרדה שנעשו בחוף ואופן הקמת המחיצות וברך על ההחלטה להקצות חוף מופרד נוסף לזה שבכינר, עקב מצב השמיים הסגורים והיצע מוגבל בכינרת בחופים מופרדים, לטובת הציבור החרדי.

'טוהר המחנה' מפרסם מידי שנה את רשימת החופים הנפרדים המותאמים לציבור החרדי ומביא לידיעת הציבור את רשימת החופים הנפרדים שהוכשרו ונמצאו מותאמים לציבור החרדי.

באיגוד ערים כינרת מזכירים לציבור המגיע לחופי הכינרת, כי כל חופי איגוד ערים כינרת הינם חופים שקטים בהם אסורה מוסיקה רועשת ומגברים כולל החוף הנפרד החדש.

כמו כן, האיגוד קורא לנופשים בחופים להיות סבלניים ואדיבים ולהתחשב בכלל הציבור המעוניין לנפוש בחופים בימים אלו, לרחוץ רק בחופים מוכרזים בהם קיימים שירותי הצלה, לא להיכנס למים עם אביזרי ציפה (מזרונים, אבובים וכד') עקב סכנת היסחפות, לשתות הרבה מים, לחבוש כובעים ולהישמע תמיד להוראות המצילים.

עוד מציינים באיגוד ערים כינרת, כי תוגברו כוחות השיטור והפיקוח בחופי הכינרת, בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל והשיטור הימי וכי צוות מנהלי החופים, צוותי הניקיון וההסברה עושים רבות בכדי שלכל הנופשים יהיו חופים ערוכים ונקיים ומבקשים מהציבור שלא להשליך את האשפה בחוף, אלא רק לפחים המיועדים לכך.

הכניסה לחוף המופרד החדש הינה דרך חניון חוף דוגית. יש לעקוב אחרי שילוט ההכוונה החדש אשר הוצב במקום. (יש לשים ב- waze חוף דוגית להגעה לחניון דוגית).

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *