הרב גדליהו אקסלרוד במכתב חסר תקדים: "אסור להצביע לעוצמה יהודית"

במכתבו כותב הרב אקסלרוד כי "המפלגה החרדית ביותר היא ג' שהתחייבה לשלמות ארץ ישראל" ובכך חיזק את הטענות על תמיכה ביהדות התורה

אחד מרבני חב"ד הרב גדליהו אקסלרוד שהיה אב בית דין בעיר חיפה, וכיום הוא רב קהילת חב"ד בעיר ומחבר ספרי הלכה, טוען במכתב שהוציא לחסדיו כי יש להצביע ליהדות התורה ולא לעוצמה יהודית, כיוון שהראשונה דואגת יותר לשלמות ארץ ישראל.

במכתב שהוציא בו נכתב התאריך של היום י' אלול חודש הרחמים ה'תשע"ט, נכתב "לכבוד אנ"ש חסידי חב"ד באה"ק ת"ו הנדון: הבחירות ל"כנסת" העומדות בפתח.

כותב כ"ק אדמו"ר מוהרש"ב נ"ע ש"הציונים" שהקימו  את המדינה ושולטים בה מטרתם בהקמת המדינה לעקור רח"ל את הדת מעם ישראל (מובא בקונטרס ומעין יצא וגו' בפתיחה) עד עתה החריבו את החינוך היהודי כליל מבתי הספר שלהם ועתה מצהירים שעומדים להלחם מלחמת חורמה כנד היהודים שומרי התורה וחותרים למצב שיאסרו קיום מצוות ממש כמו "הייבסקציה" הרוסית בדור הקודם.

על כך מרגיש אני חובה לצאת בזה להגן על תורתנו הקדושה

ואציין ג' נקודות:

א.     "עוצמה יהודית" יש לה חזקה שאינה עוברת את אחוז החסימה וספק פיקוח נפש של העברה על דת מחללים עליו את השבת ואסור להצביע עבורם.

ב.     איסור חמור להמנע מהצבעה כך הורה כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו מלך המשיח.

ג.      חובה להצביע 'ג' רשימת אגודת ישראל שהיא ללא ספק החרדית ביותר, וגם התחייבה לשמור על שלמות ארץ ישראל בלי להחזיר אף שעל.

והקב"ה הרואה בעניינו למענו יעשה  ויצילנו מהקמים עלינו.

ובאתי עה"ח, בברכת כוח"ט לשנה טובה ומתוקה הרב גדליהו אקסלרוד.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שלום. אבקש מייל של הרב כדי להעביר לו מייל חשוב

    שלום. אבקש מייל של הרב אקסלרוד כדי להעביר לו מייל חשוב

    רוני תל צור |
    הגב