הרב הנודד: חיים אמסלם הצטרף לפייגלין

‏הח"כ לשעבר מש"ס חיים אמסלם שהודח בעבר משס והקים מפלגה אמצעית הצטרף למפלגת זהות בראשות משה פייגלין

הפתעה: ‏הח"כ לשעבר מש"ס חיים אמסלם שהודח בעבר משס והקים מפלגה אמצעית הצטרף למפלגת זהות בראשות משה פייגלין.

"יחד נשנה את פני שירותי הדת של מדינת ישראל" ‎, אמר אמסלם.

כידוע, לאחר שהודח על ידי אלי ישי בהוראת מרן משס, הח"כ לשעבר הקים בהמשך את מפלגת עם שלם שנחלה מפלה גדולה בבחירות לכנסת ה- 19, לאחר מכן ניסה הרב אמסלם לחבור לליכוד ולמפלגת הבית היהודי ללא הצלחה. גם כעת, אמסלם מצטרף למפלגה שעל פי הסקרים אינה מתקרב לאחוז החסימה.

הח"כ לשעבר, הרב חיים אמסלם, יישא נאום ראשון לאחר הצטרפותו למפלגה בכנס השקת הקמפיין של זהות ביום רביעי הקרוב, 30.1, בשעה 19:30, בגני התערוכה

הרב חיים אמסלם התבטא לא פעם בתקופה האחרונה בפני חוג מקורביו, כי הוא מרגיש שאין לו ברירה אחרת והחליט להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת.

הרב אמסלם הסביר כי לאור המצב בסוגיות יחסי דתיים וחילוניים, הגיור, הגיוס, העבודות בשבת, השחיתות בממסד הדתי, ההקצנה והאיבה הגוברת, בעיות מסורבות הגט והעגונות, ושלל נושאים חברתיים, הגיעה העת לשמוע קול אחר וברור, ברוח מתונה ולאור תורת ישראל.

הרב אמסלם: "ישנו וואקום בנושאי דת ומדינה בישראל, ושקיעת מפלגות דתיות מלמדת כי הציבור משווע לאלטרנטיבה, ברוח אחרת שנעלמה מנוף חיינו. הציבור מיואש מהמצב ומצפה לגישה אחרת, דווקא מפי מנהיג מוכר ורב בישראל. תנו לי את הכח, יחד עם מפלגת זהות, לשנות את פני שרותי הדת במדינה ולשחרר את הממשלה והציבור מהתלות בגישתן של המפלגות הדתיות הקיימות. הגיעה העת ליהדות מתונה לכל מחפשי הזהות היהודית".

בכנס גדול שתקיים מפלגת זהות בגני התערוכה בתל אביב היום רביעי הקרוב, 30.1.19, יושק קמפיין הבחירות והרב אמסלם יישא בו נאום פוליטי ראשון.
האירוע יחל בשעה 19:30 בגני התערוכה, ביתן 10.

ממפלגת זהות נמסר: ״אנו שמחים על הצטרפות תנועת 'עם שלם' והרב חיים אמסלם למפלגת זהות. הרב אמסלם מחבר אל זהות קהלים חדשים ומגוונים, ברוח המפלגה. החדשנות והפתיחות שמביא הרב אמסלם תואמים למהפכה שמקדמת מפלגת זהות ואין מתאים ממנו להוביל את הרפורמות העמוקות אשר שירותי הדת והרבנות הראשית בישראל כה זקוקים להם״.
משה פייגלין יו"ר מפלגת זהות: ״הרב חיים אמסלם הוא החיבור הטבעי ביותר למפלגת זהות. יהדות אותנטית מחבקת ומתונה, הנטועה על אדני התורה ומקבלת כל יהודי באשר הוא. אני שמח על הצרפותו. יחד נוביל שינוי בישראל!״.

הרב חיים אמסלם ישובץ באחד מן המקומות הראשונים ברשימת זהות לכנסת ה-21.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *