הרב מאזוז מבהיר: הצבעתי לג'

בשעות האחרונות מפיצים גורמים המנסים להטעות את הציבור על ידי פרסום תמונתו של מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז  מהבחירות לפני 8 שנים. בעקבות הזיופים הבהיר שוב הגר"מ מאזוז כי חובה להצביע רק ג' ותקף "הם חיים בזיופים".

חיים בזיופים: בשעות האחרונות מפיצים גורמים המנסים להטעות את הציבור על ידי פרסום תמונתו של מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז  מהבחירות לפני 8 שנים. בעקבות הזיופים הבהיר שוב הגר"מ מאזוז כי חובה להצביע רק ג' ותקף "הם חיים בזיופים".

השואל: כדי לבלבל את הציבור תמונת הרב נפוצה מצביע עם פתק שס, והרבה מהציבור מבולבלים.

הרב: אז תביא להם תמונה של הרב עובדיה ע"ה שהצביע לפני שלושים שנה שהצביע ג'
זה לא יתכן דבר כזה לבלבל לאנשים את המח.
הבוקר מיד אחרי התפלה יצאתי  והצבעתי ג' ג' ג' זהו.
אשירה לה' כי גאה גאה. גאה ר"ת ג' ג'. לא הצבעתי משהו אחר.

השואל: זה מצטרף לכל הזיופים שנעשים.

הרב: חיים בזיופים.
בתשנ"ד, לפני 25 שנה, היתה תנועת הן, הם אמרו שאנחנו חזרנו בנו, פרסמו פתקים בבני ברק, ואני הייתי קורא אז תהילים להצלחת התנועה ומצאתי פסוק בדיוק שמתאים על זה. בבוא הזיפים ויאמרו לשאול הלא דוד מסתתר עמנו. הזיפים זה הזייפנים.
לא לזייף לא לזייף, לא חסר להם רבנים, לא צריך לזייף אדם פשוט שהצביע ג', ואני דעתי להצביע ג'.

 

בביתו של הרב מסרו: הננו להבהיר, מרן ראש הישיבה גאון ישראל איש האמת, פסק בכח התורה וההלכה, להצביע בבחירות הללו לרשימת 'יהדות התורה' שסימנה ג', כך הודיע בקולו בשיעוריו האחרונים, כך כתב בפסק הלכה, ואין אחרי זה כלום. וכך נהג כמובן הבוקר כאשר טרח לבוא ולהצביע למרות חולשתו.
כל הפרסומים והצילומים שנשלפו מהארכיונים מלפני שנים רבות של הצבעה שונה, הם מעשה נבלה ומכוער, הרי הם בדיוק כמו לקחת פסק הלכה של הרב מספריו הטהורים, לגזור אותו ולשנות בו כאוות נפש. הפרסום הזה מצער ומכאיב לרב. זהו מעשה שלא יסולח, ויתנו על כך את הדין.

 

כמו כן כחלק ממסע הטעייה ופייק ניוז, מתפרסם דיווחים שיקריים בנוגע לכינוס האחדות אמש, לשואלים ולכל אלו שקמו הבוקר לפתע עם "קנאות" לכבודו של הרב, מרן ראש הישיבה היה שמח להשתתף במעמד האחדות שהתקיים בירושלים במעמד כל גדולי ישראל, אך עקב חולשתו וענין רפואי שהיה דרוש אמש. נמנע מלהגיע. כל עיסוק נוסף בענין הוא חדירה לפרטיותו של הרב, ועיסוק בענייניו הפרטים והרפואיים. וחלק נוסף במסע הרדיפה והזלזול של ש"ס בכבודו של הרב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *