הרשויות באמריקה חשדו: טראמפ סוכן רוסי

ה"ניו יורק טיימס" חשף השבת כי מיד לאחר שנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, פיטר את ראש ה-FBI ג'יימס קומי פתחו רשויות האכיפה האמריקניות בחקירה כדי לברר האם הנשיא טראמפ סוכן סמוי של רוסיה. טראמפ עצמו הגיב בזעם

ה"ניו יורק טיימס" חשף השבת כי מיד לאחר שנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, פיטר את ראש ה-FBI ג'יימס קומי פתחו רשויות האכיפה האמריקניות בחקירה כדי לברר האם הנשיא טראמפ סוכן סמוי של רוסיה.

מיד לאחר שפיטר את קומי החלו לחשוד על המניעים של טראמפ, אלא שעד כה לא ידוע על ראיות המוכיחות שטראמפ פעל בחשאי יחד עם הממשל הרוסי או שקיבל הוראות מהקרמלין.

עורך דינו של הנשיא, רודי ג'וליאני, הגיב לפרסום: "העובדה שמתגלה עכשיו, שהחקירה נמשכה שנה וחצי ולא מצאו שום דבר שמוכיח פגיעה בביטחון המדינה, מראה שהם לא מצאו כלום".

הנשיא השיב בטוויטר. "כולם רצו את קומי מחוץ לסוכנות – רפובליקנים ודמוקרטים כאחד".

בשורת ציוצים בחשבון הטוויטר הרשמי שלו כתב טראמפ: "כרגע למדתי מהניו יורק טיימס הכושל שהראש הקודם המושחת של ה-FBI כמעט פתח חקירה עליי בלי סיבה או הוכחה רק בגלל שפיטרתי את ג'יימס קומי השקרן. אגלה לכם משהו מצחיק, כולם רצו את קומי מחוץ לסוכנות – רפובליקנים ודמוקרטים כאחד".

"בגלל ההתנהלות של קומי ה-FBI נמצא בכאוס ענק", הגיב טראמפ. "הכל בגלל הדרך בה הוא התייחס לחקירות קלינטון. ההחלטה שלי לפטר אותו הייתה יום גדול עבור אמריקה. הוא היה שוטר מושחת". לבסוף טען טראמפ כי סביב קומי היו את התובע המיוחד מולר ושורה של דמוקרטים בכירים שהגנו עליו והדליפו חורים על מנת להסית את הציבור מ"הקונוניה האמיתית של קלינטון".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *