השבוע השמח של רווקי הברנז'ה • בקליינע

השבוע במדור הפפראצי של 'אקטואליק': ראש הישיבה שהתחדש במשקפיים חדשים, מי הציע נישואין בים המלח? העיתונאים שחבשו מסכה בלונדון,החרדים העובדים שסגרו עם ש"ס

שבוע לא קל עבר על בקליינע שנאלץ להזעיק במשך עשרות פעמים את פלוגת המתנדבים של 'ידידים' שרותקה כולה למאמצי חילוץ הטיוטה קורלה שנתקעה מספר פעמים ברחובות מודיעין עילית, ולבסוף, השיבה את נשמתה הטהורה ליוצרה, בקליינע התעודד לפחות לשמוע על רווקי ורווקות הברנז'ה שהתארסו בזו אחר זו כפטריות לאחר עליית הכנרת והחל למלא את הלו"ז לקראת מועדי השמחות.

על הדרך נתקל בקליינע בעשרות נייסענים ששאלו את בקליינע האם גנץ באמת מגמגם? אההה, כך או אחרת, בקליינע מציע לצוות קמפיין של הליכוד סלוגן חיובי שירוץ עד ה-3 באפריל "לא מגמגם. מנהיג".

נפתח בשמחה הגדולה לבית 'כאן מורשת' שחגגה את שמחת אירוסי התמים מנדי גרוזמן עם העלמה דינה גופיין, גרוזמן זכה לברכות רבות אחד מהם היה סרטון סלפי של קובי אריאלי שבירך בחום את הרווק.

ואחרי שחגגו עם מנדי, מיילך זילברשלג, ודב אייכלר יצאו לטיול בלונדון ולא שכחו להצטייד במסכה נגד הקורונה. אותו מיילך, אם שכחתם, הסעיר השבוע את הרשת כאשר הודיע בקול ציוץ גדול על עזיבת התאגיד. בטרם עת, עד כה לא ברור לאן יצטרף מיילך, בקליינע מזמין אותו למשרדי 'אקטואליק'.

כמה שעות לאחר מכן הודיע יהושע רודניק על אירוסו עם מיכל לוין. איש הפרסום עלה למעונו של מרן שר התורה לקבלת ברכה, ולאחר מכן נסע עם מסוק עד לים המלח כדי להציע נישואין לרעייתו.

בקליינע שעוד לא עיכל את דבר אירוסו של התמים ואיש הפרסום, והנה התבשר על כך שדובר הרבנות קובי אלתר התארס אף הוא, וזכה לקבל את ברכת מרן שר התורה להצלחה בהמשך הדרך.

ואם כל זה לא הספיק, במוצאי השבת הודיעה הילה פלאח על אירוסי עם החתן ישראל מאיר הכהן. נשות הברנז'ה הגיעו עם פרחים כדי לברך את הכלה המאושרת.

בקליינע השתתף השבוע בשמחת הבר מצווה לבנו של חבר מועצת עיריית מודיעין עילית נחמן ניימן, שם פגש את העיתונאי והסאטריקן החרדי יצחק פלדמן מעלה עוד ציוץ לדף הטוויטר.

בכניסה לאולם, שוחח בקליינע עם בכירי תעשיית הנייעס החרדית שחשפו לבקליינע על איש עסקים חרדי ממודיעין עילית, בעל מקומון ותיק, שלא מפסיק לרכוש עיתונים ושטחי פרסום בקצב שמסחרר גם אותנו.

ואם בשמחות עסקינן, בקליינע מאחל ברכת מזל טוב חמה ולבבית לירח טוקר על הולדת הבת.

בבר מצווה לבנו של האסטרטג יום טוב ביכלר, השתתפו רבנים, שרים וח"כים מכל המפלגות, אישי ציבור מכל החוגים והעדות ואנשי תקשורת.

משבק"ו ויד ימינו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן, הרב דוד בן שמעון הכניס את בנו לעול תורה ומצוות, נשיא המועצת והראש"ל הגר"י יוסף הגיעו לברך, וכן רבנים, דיינים, ראשי ישיבות, אישי ציבור ועוד.

בסימן 'שלושים יום קודם החג': חברי קבוצת "פילפוליטיקה" בניהול חיים אליעזר פונפדר ארגנו למנהל הקבוצה החתן שמחה בלוטניק הי"ו שמחת שבע ברכות מפוארת ושמחה במיוחד בהשתתפות משמחי הלבבות הרב אבא טורצקי ושאול קרויזר.

צביקה שנקר מנהל אופטיקה הלפרין בגן ורשא ברבי עקיבא בבני ברק נראה דואג למשקף יחודי לרב ברוך ויסבקר ראש ישיבת בית מתתיהו. בקליינע, שכבר הרבה זמן לא קנה משקפיים חדשים, כנראה יסור השבוע לסניף בגן ורשה ויתחדש במשקפיים חדשים.

חשיפת 'בקלינע':

בעוד ש"ס ויהדות התורה רבים בינהם אצל מי נמצאים האם החרדים העובדים, בימים אלו עמלים במוסד מוכר וידוע בקרב הציבור הנהגת ש"ס לסיים את המו"מ ולמנות מנהל למוסד המוכר מאוד בחוגי 'דגל התורה'.

בקליינע תיעד את יהודה מנדלוביץ, עוזרו של מקלב, חופר לבקליינע על הווטסאפ ומטריל את ישראל כהן. בקליינע התעדכן כי בשבוע האחרון שלפני הבחירות תערוך יהדות התורה עצרות בחירות המוניות בהשתתפות מרנן ורבנן שליט"א לקול צלילי 'לאורו נלך'.

בחדר הסמוך, שוחח המעבד מונה רוזבלום עם חבר הכנסת מקלב שהגיע לראיון באולפני 'קול ברמה'.

בכניסה לתחנה פגשנו את משה גלסנר מגיש המהדורה שהגיע במסירות נפש עם דלקת גרון לאולפן הוידיאו.

בקליינע תיעד את חיים קרליץ מהמוקד מערבב את ארי קלמן מ'בחדרי', בכינוס פתיחת מטה דגל התורה בירושלים.

ח"כ מיכאל מלכיאלי וראש לשכתו עו"ד עקיבא חופי עזבו את שגרת הבחירות העמוסה לעייפה, ונצפו בסיור בחברת החשמל בכדי לנסות לדאוג לחשמל כשר בשבת ושאר עניינים.

מגישת הטלוויזיה והידוענית קורין גדעון שיתפה בשישי באינסטגרם ראיון מיוחד שעשו איתה יעקב גרודקה וישראל כהן בתוכנית ׳על הקצה׳ ברדיו ׳קול ברמה׳ שם דיברה על חילי ועל הקשר שלה החם ליהדות החרדית ולמשפחת סרוצקין.

הגר״י קולדצקי נצפה השבוע כשהוא חוזר לארץ הקודש יחד עם בנו לאחר מסע של חיזוק יהודים בגולה.

בשישי פגש בקליינע את ישראל גליס עורך קניות במחנה יהודה.


ועומר ינקלביץ יצאה לתל אביב כדי לקושש מצביעים לכחול לבן.

שבוע טוב!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אתר מסריח

    האתר הזה הוא אתר מגעיל ומסריח ורחוק הרחוק מזרח למערב מכל הקדוש לכלל ישראל שקיבלו התורה מפי הגבורה ובו נכתב קדושים תהיו, ודברים יוצאים מן הלב, יכנסו אל הלב, להסיר הכתבות הנוראות של כל מיני סוגי שידוכים והכרויות וכו'
    כי ה' אליך אש אכלה הוא
    וה' ינקום על זה
    שיהיה לכם צרות גדולות

    מושי |
    הגב
  2. בפעם הבאה תתשטשו

    הכתף של קורין גדעון מהווה מכשול ליראי ה' החפצים בנייעס עסיסי על הברנז'ה. אנא, הסירו מכשול מדרך עמי, וטשטשו כתפיים של מי ומי.

    יהודי |
    הגב