השוטרים עושים את עבודתם נאמנה, תפסיקו לקלל אותם!

יפה, חרדית, כותבת ל'אקטואליק' רשמים ביומנה על חתונת הדמים בגבעת זאב

חבר'ה, לאן הגענו? אנשים מעלים לסטטוס משפטים מבחילים, ואני מצטטת בזעזוע: "אם ימות שוטר אני לא אצטער"??!!!

כן, אני מבינה את הכאב ואת הכעס, גם אני צפיתי באותם סרטונים מזעזעים שאין לאלימות או לצורת האכיפה שום הצדקה, גם לי זה שרף ופצע. אבל בואו נעצור רגע בתקופה הקשה, המתסכלת והלא פשוטה הזאת ונחשוב:

ראשית, כל בל נשכח, שיש עשרות שוטרים שעושים את מלאכתם נאמנה ובמסירות.

לא יהיה נכון להכליל את כולם. בדומה למה שעושים לציבור שלנו – שזה עיקר ההתקוממות – ובכך שאנחנו יודעים שהנתון הזה שגוי וההפך הגמור מההתנהגות שאנחנו מייצגים.

וזה מביא לנקודה השניה: חשבתם שיש אנשים שכל המפגש שלהם עם הציבור שלנו זה דרך התקשורת שמאכילה, מסיטה,  מפלגת ומשסעת בהם שנאה וחלק מאותם אנשים הם גם אחינו השוטרים/ות שבנוסף לזה גם מקבלים פקודות קשות על איך להתנהל עם הציבור שלנו ביד חזקה ובנוקשות ייתרה מאלו שבבלפור שאכן חזרתי ואמרתי שהענין נורא ואין שום הסבר או הגיון להתנהלות האיומה אבל אפשר לנסות לראות את המתרס השני ולחשוב מה היה אילולא אני הייתי מקבלת כזה רושם ומחונכת בצורה הנ"ל.

עוד נקודה, הצורה שבה שנחרטת חתונה אצל חתן וכלה שזה היום המיוחד בחייהם היא כואבת מאוד, ויכול מאד להיות שאם הייתי נוכחת שם או הייתי קשורה לאחד הנוכחים לא היה לי כל כך 'קל' ללמד זכות. 

אבל כל התקופה הזאת היא גם בשביל שנפקח עיינים ונעשה עבודה עצמית ונרבה באהבת חינם,

בסופו של יום, יש חוק ושעוברים על החוק. יש צורך לאכוף אותו, אחרת, אנשים יעשה ככל העולה רוחם, וזאת מתוך בידיעה שהזרוע האוכפת הלא היא המשטרה אינה בבחינת ליצנות ובדיחה אז כמובן שיש צורה הוגנת, שיווינית,  נכונה איך אוכפים חוק ומה התפקיד של שוטר , איזו הרגשה הוא צריך לתת בציבור, אבל צריך לזכור את הנושא הזה גם אם יש אנשים שנמאס להם והרבה מאד אנשים מזגזגים ושמים פס עדיין חוק זה חוק,

אז כמובן שצריך לכאוב, להקים קול זעקה, להתקומם ולמחות על העוול הנורא ובמיוחד שזה אחים שלנו. אבל צריך לעצור ולחשוב על הצורה שבה אנחנו מתבטאים על טקטיקת הפעולה על מה הוא היה רוצה מאיתנו באמת.

ויש משפטים ומילים שלא אומרים, רק ככה נרבה באהבת חינם רק ככה ניהיה באמת צודקים ונלמד את השיעור של התקופה הקשה והלא ברורה הזאת ושנזכה לאהבת חינם ולגאולה אמיתית.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נועה

    תפסיקי להתייפיף! חתן וכלה בכו בכו בכו ? איפה? בארץ ישראל! בירושלים!!! למה?? בגלל שוטרים יהודים רשעים
    כמו הבריונים מלפני 2000 שנה
    תתבישו לכם, כן שה' ישלם לכם
    הרסתם חתונה, הרסתם בריאות של הרבה אנשים. אני מלראות את המראות!!! בטראומה קשה
    תחשבו על המשפחות שראו את הנאציות בעיניים.
    כן נשמח לראות שה' מתערב
    נרקוד, לית דין ולית דיין????!!!!

    לא שוכחים לא סולחים שוטרים נאצים רשעים!! ה' ירחם לכם |
    הגב
  2. אתר חילוני חולני סיימתי לגלוש פה בלי נדר

    בושה כל היחס שלכם. באופן שיטתי כמו כל אתר חולני אחר

    משה |
    הגב