השופטת החרדית שתוקעת את משפט המורה החרדית

בפרקליטות שורר כעס גדול בעקבות החלטת בית המשפט המחוזי שבירושלים לתת לעורכי דינה של מלכה לייפר הזדמנות להגיש חוות דעת נוספת מטעמם על כשירותה הנפשית של לייפר. המוקש – השופטת החרדית

בפרקליטות שורר כעס גדול בעקבות החלטת בית המשפט המחוזי שבירושלים לתת לעורכי דינה של מלכה לייפר הזדמנות להגיש חוות דעת נוספת מטעמם על כשירותה הנפשית של לייפר ואת האפשרות לחקור את המומחים, כך מדווח הכתב לעניני משפט של חדשות 13 אביעד גליקמן. לייפר הואשמה כמי שתקפה עשרות תלמידות באוסטרליה.

על פי גליקמן, בפרקליטות מאשימים כי השופטת בתיק גורמת בהחלטותיה למשיכת זמן וכי צריך כבר לתת החלטה בעניין. ביום שישי צפוי הנשיא ריבלין להיפגש עם ראש ממשלת אוסטרליה ועם בכירים נוספים שם וגורמים מדיניים ומשפטיים חוששים מתסבוכת מדינית בעקבות החלטת בית המשפט.

בעקבות זאת הוגשה בקשה לבית המשפט לעיין מחדש בהחלטתו.

פעיל השמאל והסופר אורי ברייטמן טוען כי הכתובת היא השופטת החרדית חנה מרים לומפ, בציוץ בטויטר טען כי לומפ היא "מינוי חדש-יחסית של איילת שקד ואפי נוה. שופטת "שמרנית" שתוקעת את מדינת ישראל והורסת את יחסי ישראל-אוסטרליה. בית המשפט העליון חייב להתערב *עכשיו* בביזיון הזה".

בשנת 1995 סיימה לומפ תואר ראשון במשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים. בדצמבר 2016 מונתה לכהונת שופטת בית המשפט המחוזי בירושלים.

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מכיר אותה. היא לא חרדית. סוג של דתית לאומית

    נחמד לראות איך שופט בישראל כבר לא קדוש אם הוא לא מתיישר לדעת השמאל.

    בני |
    הגב
  2. איזה חרדית ואיזה נעליים אולי דתיה במקרה הטוב חרדית לא מתלבשת ככה .

    איזה חרדית ואיזה נעליים אולי דתיה במקרה הטוב חרדית לא מתלבשת ככה .

    איזה חרדית ואיזה נעליים אולי דתיה במקרה הטוב חרדית לא מתלבשת ככה . |
    הגב
  3. אז מה

    ולמה הפרקליטות לא מפרסמת את כל השופטים החילוניים שנותנים אותו דבר לחילוניים או שופטים ערבים שמאפשרים לנתבעים ערבים אותו דבר … צביעות

    משועממים |
    הגב
  4. הלוואי שמישהו יתקע את השופטת

    הלוואי שמישהו יתקע את השופטת

    אחד |
    הגב