השחקן המפורסם שחזר בתשובה נפטר מנגיף הקורונה

השחקן, היוצר והבמאי יהודה בארקן שחזר בתשובה הלך לעולמו בגיל 75 ממחלת הקורונה.

השחקן, היוצר והבמאי יהודה בארקן הלך לעולמו בגיל 75 ממחלת הקורונה. ארקן (לשעבר ברקן), כוכב סרטי המתיחות ו"סרטי הבורקס", נפטר לאחר שחלה בקורונה.

בארקן, זוכה פרס אופיר למפעל חיים, המשיך ליצור ולשחק גם לאחר שחזר בתשובה. בין דמויותיו הבולטות: צ'רלי ב"צ'רלי וחצי", גבריאל ועזריאל ב"חגיגה בסנוקר" וצ'יקו בן דוד בסדרת סרטי "אבא גנוב". מועד הלווייתו טרם פורסם.

ברקן פונה להדסה עין כרם לפני כארבעה שבועות, לאחר שחלה בקורונה וחלה התדרדרות במצבו. עם הגעתו טופל ביחידה לטיפול נמרץ עקב התדרדרות נשימתית ולאחר מספר ימים הונשם והורדם. צוות היחידה לטיפול נמרץ בהדסה עין כרם טיפל יום ולילה בברקן במסירות רבה, תוך שהוא מנסה מספר אפשרויות טיפול על מנת לאוששו.

אתמול בערב נפטר ברקן, משפחתו הספיקה להגיע ולהפרד ממנו והודתה בחום לצוות הרפואי שטיפל בו בשבועות האחרונים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב בטוויטר: "בשם כל אזרחי ישראל ויחד עם רעייתי שרה אני מבקש להביע תנחומים מעומק הלב למשפחתו של האיש שכולנו אהבנו יהודה בארקן ז״ל. יהודה אהב את העם ואת המדינה אהבה גדולה ושימח דורות שלמים של ישראלים בארץ ובעולם עם יכולות המשחק והקולנוע הכל כך מיוחדים ומלאי הכישרון שלו. הוא יחסר לכולנו מאוד"

אריה דרעי כתב בטוויטר: "עם צאת השבת שמעתי על לכתו של יהודה ברקן ז"ל. יהודה היה שחקן עם נשמה. אדם מאמין שלא התבייש ביהדותו ובמסורת ועסק בשנים האחרונות בקירוב רחוקים לתורה ומצוות. אני כואב את לכתו ושולח את תנחומי למשפחתו היקרה"

בני גנץ הגיב: "הערב אנו נפרדים בצער מיהודה ברקן, מהשחקנים והבמאים הגדולים ביותר שהיו לנו. לכל ישראלי יש זיכרון מיהודה. אין ספור סרטים, קריירה ארוכה ויצירות קולנועיות שיהיו חלק מאיתנו לעד. יהודה, יצירותיך ימשיכו ללוות אותנו שנים קדימה. תנחומיי העמוקים למשפחה, כולנו איתכם בכאבכם. שלא תדעו עוד צער".

יאיר לפיד כתב: "ליהודה בארקן יש מניית זהב בתרבות הישראלית. איש שאהב לשמח אנשים. משפטיו חקוקים בזכרוננו ויעלו חיוך בכל פעם שנשוב אליהם. יהי זכרו ברוך".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *