השיר המיוחד שהולחן בדרך לבית החולים • צפו

בדרכו לשמח חולים: הזמר דב פרידמן הלחין ביום שישי האחרון לחן חדש למילים הראשונות של קבלת שבת "לכו נרננה לה' נריע לצור ישענו"

הזמר דב פרידמן הלחין ביום שישי האחרון לחן חדש למילים הראשונות של קבלת שבת "לכו נרננה לה' נריע לצור ישענו", אבל לא בעוד ישיבה ממושכת באולפן הקלטות, אלא בדרך לשמח חולים.

"היה לי יום שישי עמוס דווקא, אבל כשנתי צישינסקי מ'עזר לחיים' מתקשר  ואומר 'יוצאים היום לבית חולים', אי אפשר להגיד לו לא", מספר פרידמן.

"אני נכנס לאוטו בדרך לבית החולים תל השומר ותוהה לעצמי בשביל מה נתי מבקש מאיתנו שוב ושוב לבוא ולשמח חולים".

"אז נזכרתי בווארט הידוע מרבותינו לבית גור 'כי בשמחה תצאו', שעל ידי שמחה אפשר לצאת מכל הקשיים, נפל במוחי הפסוק במזמור שאתו מתחילים את קבלת שבת, 'לכו נרננה לה' נריע לצור ישענו' ולחן חדש החל להתנגן לי בפה".

"תוך כדי הנסיעה לבית החולים לימדתי את הקלידן המוכשר אהרלה גולדמן את המנגינה החדשה, וכשהגענו לבית החולים פעילי אגף השמחה שנתי מביא שירקדו וישמחו ישר קלטו את השיר. שרנו אותו שוב ושוב וכצפוי החולים התרגשו והתחברו", מסיים הזמר המתנדב.

במהלך הסבב בין החדרים החליט אחד המשתתפים כי חובה לתעד את השיר, וכך בספונטניות לצד המתנדבים הרוקדים והחולים המאושרים ביצעו דב וארהלה את הניגון פעם אחת נוספת, כדי שגם אתם תוכלו להנות.

צפו:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *