השנאה לדת צבועה בפמינזם • מירי גפן בטור מיוחד על סערת הרב פירר

עולם של אינטרסים חשוך שמנסה לגרור בחשכתו את שמירת צביון הדת של אדם ענק רוח שמסייע באופן תמידי לכלל האומה ללא מיון מגדרי ומגזרי.

לו יכל הרב פירר לאסוף דמי עלות כותרות הפרסום של הזמרים וארגוני הנשים שמנסים לעלות טרמפ בקידום שמם על חשבון עמידתו על גדרי ההלכה ושנאתם לדת יש מצב שיכל לשפר בכסף זה את פעילות החסד של ארגון "עזרה למרפא".

עולם של אינטרסים חשוך שמנסה לגרור בחשכתו את שמירת צביון הדת של אדם ענק רוח שמסייע באופן תמידי לכלל האומה ללא מיון מגדרי ומגזרי.

הביטו ללובן שבאישוני העין, לאמת המציאות, דברו אל הכנות הנדחקת. לו חלילה פעמון מצוקה רפואי יצלצל בדלת הבית של אחד או אחת הזמרים, או בדלת מעונה של אשת ארגון נשים כזו או אחרת, או בדלתות ביתם של כל גווני קשת האוכלוסיה הרי למי ירוצו? למי יפנו בדחיפות להתיעצות? למי יבכו? לפני מי ישטחו מצוקתם?;

הכתובת ברורה: הרב פירר ישמש להם כתובת ומענה.

האיש עם הידע הענק בכל הנוגע לרפואה ובכלל.

אלא מה?

כשאדם לא נמצא בהתמודדות הוא כופר בטובתו של מקום. שם מול עיניו את האינטרסים שלו, בעיקר ינצל זאת להשגת כותרת פרסומית נוספת לעצמו לצורך קידום אישי תוך סטירת לחי והשלכת אבן כפויית טובה לאדם שכל הציבור נהנה מליבו הענק וחסד הידע הרב שלו.

ברור כשמש. לו אותם אלו שבוגדים בעיוורון כרגע בטוב ליבו של הרב פירר היו זקוקים לטובת יעוץ כלשהו ממנו היו הופכים עולם ומנסים להוריד לאטמוספרה את הרקיע השביעי.

המציאות כרגע שזיקוק הפיתוי הפרסומי שלהם ונסיון השגת הכותרת מסנוור את האמת הערכית. וכי למה לא לעלות טרמפ על כך? הזדמנות לא מפספסים. כך זו דרכה של פרסומת.

האינטרס הזה גם נצבע בצבע מזויף בדגל חשיבות הפמינזם ומעמד האישה.

כבודה של מעמד האישה במקומו. גם אני מאד בעדו. אך הדרך להבנה ולהגיון מסלפת גם את ההגדרה הנכונה של הפמינזם שאינה אמורה לפגוע מכתחילה באף אחד ואחת. מה שמסביר ומדגיש בלורד ארטליין חזק שכל המטרה כאן מסתכמת ב2 כוכביות.

* רצון פגיעה בדת כחלק מרכבת שנאה לדת הדוהרת לתהום מסוכן.

*קידום אינטרסים אישיים של ארגוני נשים והשגת כותרות על חשבון פגיעה ישירה גם בנשים.

שימו לב. כל מה שביקש הרב פירר זה ערב שיכניס בכנפיו תרומה לקידום ארגון חסד ששמו "עזרה למרפא".

הסיבה לכך זה הצורך הרב של הציבור ליעוץ רפואי במצוקותיו.

הרב פירר כל כולו איש עשיה ציבורית, אדם רב פעלים שכל מה שביקש זה יכולת גדולה יותר לסייע לכלל והרחבת פעילות חסד. רק שבחר לעשות זאת בדרך ערכית על פי גדרי הלכה. הוא חלילה וחס לא נגד נשים שהרי עוזר לכלל ללא ניפוי מגדרי.

אז תזכורת קטנה לכל מי שמנסה לפגוע בעמוד החסד עליו עומד העולם:

כותרות הן רק זמניות. כל כותרת מתחלפת לא רק ביום שלמחרת אלא בדקת הודעת רשת הבאה וגם זקוקים נכבים אחרי שניות מספר. אך אמת החיים היא נצחית.

אל תזרקו אבן בבאר הטוב של הכלל משום שגם אתם בכלל הזה ואינכם יודעים מה הרגע הבא עלול להוליד עבורכם. אל תסגרו דלתות בעדכם.

שחררו כבלי חשיבתכם השגויה והסטיגמה שאתם מדביקים לציבור שלם רק בגלל שארגון נשים כזה או אחר מנסה לשכנע אתכם ולמכור לכם "חתול בשק" של צדקתם תוך כדי הסתרת האינטרס שבידם. הרי לא חסרים ארועים של המגזר שאינו דתי או לא יהודי שהם רק לגברים. וגם אם הקהל שהיה אמור להגיע לארוע זה ברובו אינו דתי זכותו של יוזם הארוע לבחור את הקו שיוביל את הארוע.
האם זכות הבחירה איך לנהל את הלך חיינו האישיים נקברה בעודה בחיים?

תתעסקו בפעילות בריאה יותר של הכלה. זה בריא יותר לכולם.

חורף בריא לכולנו.

 

 מירי גפן היא פובליציסטית ומנהלת משרד 'ברדיו קול ברמה'

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נכון. והכוכביות מטרידות מאד. בעיקר הראשונה

    "תתעסקו בפעילות בריאה יותר של הכלה". הלוואי ואמן.

    יותר קבלת האחר, יותר הבנה שיש שני צדדים למטבע, יותר פתיחות.
    פחות ניכור, פחות דווקא, פחות קטנוניות.

    זרובבל |
    הגב
  2. צודקת כל מילה בסלע

    התחבתי לדברי הכותבת ימסכים עם כל מילה.

    יהודה רז |
    הגב