המפלצת החדשה של התקשורת

בדף הטוויטר שלו מסביר שרקי על מפלצת "התאגיד הציבורי", "התאגיד הוא כלי תקשורת שירכז את כל השידור הציבורי של מדינת ישראל, ב3 פלטפורמות מקבילות ומשלימות: דיגיטל, רדיו וטלוויזיה". { שרקי מסביר}

מעברו הדרמטי של הכתב ל"ענייני חרדים" של ערוץ 2 יאיר שרקי, לתאגיד הציבורי, הימם את הברנז'ה התקשורתית שחלקם אף לא מכירים את שמו של הגוף התקשורתי הגדול שהולך לשלוט בתקשורת בישראל.

בכדי לאזן את התקשורת שרובה נוטה לצד השמאלי של המפה הורה ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו להקים את 'התאגיד' שיחליף את רשות השידור ויחלוש על שדרה שלימה של ענף התקשורת בישראל לגווניה על שלל אפליקצותיה.

הכתב של ערוץ 2 יאיר שרקי עצמו הוצף בסמסים רבים  מצד מקורבים וחברים ששאלו אותו, מה זה לעזאזל ״התאגיד״ שבשבילו עזב את ערוץ 2.

בדף הטוויטר שלו מסביר שרקי על מפלצת "התאגיד הציבורי", "התאגיד הוא כלי תקשורת שירכז את כל השידור הציבורי של מדינת ישראל, ב3 פלטפורמות מקבילות ומשלימות: דיגיטל, רדיו וטלוויזיה.

בחזית הדיגיטל: "זאת הזרוע שתדבר את השפה של ההווה והעתיד במדיה. אפליקציות, רשתות חברתיות, ואפילו הדבר המיושן שנקרא אתר אינטרנט", מסביר שרקי.

על הרדיו הוא אומר: "לא צריך להסביר הרבה. הזרוע החזקה ביותר כרגע. על בסיס קול ישראל הוותיקה והמוערכת שמוכרת לכולם. 8 תחנות רדיו שמכוונות לכל קהל במדינה".

התאגיד גם יחליף  את ערוץ 1, ותנסה בהרבה עבודה קשה לתת אלטרנטיבה איכותית ורלוונטית גם בחדשות וגם בבידור על המסך".

בנתיים, התקבלו לתאגיד, בעיקר חובשי כיפה סרוגה, מה שעורר את זעמם של העיתונאים החרדים שלבטח מעוניינים להתחלק בעוגת התקציב הגדולה של 'התאגיד.

בעקבות הלחץ של העיתונאי שמעון בריטקופף פנה חבר הכנסת משה גפני לתאגיד הציבורי ולראש הממשלה בדרישה שישלב גם חרדים ב'תאגיד'.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.