התמונה המביכה: ברק דורש פיצויים מה"דיילי מייל"

פרקליטיו של אהוד ברק פנו היום (ד') ל"דיילי מייל" ודרשו להסיר לאלתר את הכתבה שפרסמו אמש שבה תועד נכנס בפנים מכוסות לביתו של המיליארדר והעבריין ג'פרי אפשטיין

פרקליטיו של אהוד ברק פנו היום (ד') ל"דיילי מייל" ודרשו להסיר לאלתר את הכתבה שפרסמו אמש שבה תועד נכנס בפנים מכוסות לביתו של המיליארדר והעבריין  ג'פרי אפשטיין. יש לציין כי התמונה שבה נראה ברק נכנס לבית של איש מפוקפק אשר אירח בקרבתו נשים מטיל ספק על מעשיו של הרמטכ"ל לשעבר.

ברק שנמצא בשעות האחרונות תחת אמבוש תקשורת חסר תקדים דורש פיצויים וכיסוי הוצאות משפט. "הכתבה מבישה. היא מעלה האשמות ורמיזות חמורות נגד מרשנו שאינן נכונות ובגדר השמצה. חמור מכך, ניסיתם לקשור את מרשנו לפרשת אפשטיין באמירה שהוא מעורב בפרשות המביכות של ג'פרי אפשטיין'. זהו שקר, כפי שאתם ודאי יודעים".

המאמר שפורסם הוא מביש", נכתב במסר החריף לעיתון. "הוא מציג מספר האשמות חמורות במיוחד והשמצות. ביקשתם לשייך את ברק לפרשת אשפטיין, והצעתם כי ברק מעורב בדרך כל שהיא בהטרדות שבהן הוא חשוד – הדבר אינו נכון, כפי שאתם יודעים היטב".

עוד נכתב: "פרסמתם את המאמר בלי לעשות כל מאמץ לקבל את תגובתו של ברק. התנהלות זו אינה מקובלת גם בנסיבות רגילות, אך במיוחד כעת לאור העובדה שברק לוקח חלק בשעה זו במערכת בחירות תחרותית בישראל. בוודאי ידעתם שפרסומכם יגרום לנזק משמעותי".

אפשטיין נאשם כי פגע בילדים, ואף בעבר שמו אוזכר כמי שנתן מיליון וחצי דולרים לאהוד ברק במסגרת הרצאה שמסר בקרן וקסנר.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. האם ברק תבע?

    האם תבע את הדיילי מייל? חיפשתי תשובה ולא מצאתי. אולי הוא רק איים, כי הפרסום נכון ואז לא יכול לתבוע דיבה?. מעניין….

    מתעניינת מה נסגר |
    הגב