התסמין החדש של חולי הקורונה

אחות שעבדה בדיור מוגן בוושינגטון ארה"ב סיפרה כי: "זה משהו שראיתי בכל אחד מהם"

כבר שמענו על תסמיני נשימה קרי שיעול קושי בנשימה וכדו' שהינם מהווים אינדיקציה לחשד בעת הזו לקורונה,זה לא מכבר התווסף גם סימפטום שדווח בהרחבה -איבוד חוש הטעם והריח בצורה קיצונית.. כעת מדווחים כי ייתכן שישנו תסמין נוסף ופחות מוכר שיכול להצביע על התפתחות של נגיף הקורונה בגוף – אדמומיות בעיניים.

אחות שעבדה בדיור מוגן בוושינגטון ארה"ב סיפרה כי: "זה משהו שראיתי בכל אחד מהם" ,לטענתה 37 דיירים נפטרו כתוצאה מסיבוכים של וירוס הקורונה ומתוך 180 אנשי צוות במקום, כ-50 אובחנו בקורונה. "יש להם מעין אלרגיות בעיניים". לדבריה כל הצוות של הדיור המוגן שם לב לאותם תסמינים חדשים ולא מוכרים.

האחות המשיכה בתיאור התסמינים : "זה לא שהחלק הלבן של העין אדום. אלא יותר נראה כמו מעין צללית אדומה מחוץ לעין, היו לנו מטופלים שרק היו להם אדמומיות בעיניים כתסמין היחידי שראינו, שפונו לבית חולים ונפטרו שם. היה אפילו רופא ששאל אותי 'יש להם את העיניים האדומות?' והייתי עונה שכן. ואז הוא היה עונה, 'אני אמצא להם מיטה'. זו כנראה הדרך שבה זה משפיע על המטופלים הללו".

ישנם מומחים הסוברים שתסמין זה נפוץ יותר בקרב קשישים.

אם קשר או בלי, ברשת-CNN דווח כי האקדמיה האמריקאית לאופתלמולוגיה הזהירה את חבריה על דיווחים לפיהם נגיף הקורונה קשור לדלקת הלחמית (או כפי שרבים מכנים אותה, "דלקת עיניים), מה שכמובן מוביל לאדמומיות בעיניים.

המסקנה המתבקשת עבור כולנו להמשיך ולהזכיר שיש להימנע מלגעת בפנים, במיוחד באזור האף, הפה והעיניים,ובייחוד הימנעו כמה שיותר מלשפשף את העיניים ותמיד לשטוף ידיים היטב , לפני שאתם נוגעים באזור הפנים, במיוחד העיניים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *