ויחזור: 38 עצורים במחאת הפלג הירושלמי

לאחר שעות שבהם חסמו את הצירים המרכזים לירושלים וגרמו לפקקים רבים, כעת הודיעו רבני הפלג הירושלמי  על 'ויחזור', אלפי המפגינים קיבלו הוראה לנטוש את הצמתים ולחזור לבית המדרש. בהפגנה נעצרו כ- 38 מפגינים לאחר שמהשטרה הפעילה אלימות קשה הכולל שימוש באמצעים לפיזור הפגנות

לאחר שעות שבהם חסמו את הצירים המרכזים לירושלים וגרמו לפקקים רבים, כעת הודיעו רבני הפלג הירושלמי  על 'ויחזור', אלפי המפגינים קיבלו הוראה לנטוש את הצמתים ולחזור לבית המדרש. בהפגנה נעצרו כ- 38 מפגינים לאחר שמהשטרה הפעילה אלימות קשה הכולל שימוש באמצעים לפיזור הפגנות כגון בואש ומכטזיות.

דוברות הועדה להצלת עולם התורה מסרה  כי על דעת מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א של הפלג הירושלמי  מוכרז כעת ויחזור לתלמודו ציבור המוחים מתבקש לשוב לבית המדרש ולפנות את כל הצמתים.

במקביל, פועלים בצמתים נוספים באזור כוחות משטרה שמכווינים את התנועה לדרכים אחרות ודואגים להזרימה.

בתוך כך, זיהה אחד השוטרים אדם בעל מוגבלות וסייע לו לחצות את הצומת בבטחה בין מפרי הסדר.

ההפגנה נערכת בעקבות החלטת ביהמ"ש הצבאי ביפו להאריך את מעצרו של בן הישיבה גמליאל מהדני עד ליום חמישי. בדיון השתתפו רבני 'הוועדה להצלת עולם התורה' שסיפרו "הבחור עם ראש מורם. הוא נרגש ששם שמים מתקדש על ידו"

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אני מצדיק אותם "הפלג הירושלמי" לגמרי: *דבר ראשון;- כי יש להם רב שעומד מאחורי זה והם לא החליטו זאת בעצמם לצאת. *ודבר שני;- גילוי נאות אני כרגע משרת בצבא ועם כל הכבוד למפקדים וכו' וכו' כל המטרה של לגייס חרדים או אפילו לבוא למקום להוציא דיחוי, זה אך ורק בשביל שימירו את הדת שלהם, ויתקלקו לחיות כחלונים. *הם "הפלג" צודקים אסור לבוא לשם להיכנס לכל מיני ראיונות הזויים בכוונה עם בנות פרוצות זה לא מתאים לשום אדם ובפרט להם נקודה!!

    אני מצדיק אותם "הפלג הירושלמי" לגמרי:

    *דבר ראשון;- כי יש להם רב שעומד מאחוריהם והם לא החליטו זאת בעצמם לצאת.

    *ודבר שני;- גילוי נאות אני כרגע משרת בצבא ועם כל הכבוד למפקדים וכו' וכו' כל המטרה של לגייס חרדים או אפילו לבוא למקום להוציא דיחוי, זה אך ורק בשביל שימירו את הדת שלהם, ויתקלקו לחיות כחלונים.

    *הם "הפלג" צודקים אסור לבוא לשם להיכנס לכל מיני ראיונות הזויים בכוונה עם בנות פרוצות זה לא מתאים לשום אדם ובפרט להם נקודה!!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. אני מצדיק אותם לגמרי: *דבר ראשון כי יש להם רב שעומד מאחורי זה והם לא החליטו בעצמם לצאת. *ודבר שני: גילוי נאות אני כרגע משרת בצבא ועם כל הכבוד כל המטרה של הלגייס חרדים או אפילו לבוא למקום להוציא דיחוי, זה רק בשביל שימירו את הדת שלהם, ויתקלקו, *הם צודקים אסור לבוא לשם להיכנס לכל מיני ראיונות הזויים בכוונה עם בנות פרוצות זה לא מתאים להם נקודה!!

    אני מצדיק אותם לגמרי:
    *דבר ראשון כי יש להם רב שעומד מאחורי זה והם לא החליטו בעצמם לצאת.
    *ודבר שני: גילוי נאות אני כרגע משרת בצבא ועם כל הכבוד כל המטרה של הלגייס חרדים או אפילו לבוא למקום להוציא דיחוי, זה רק בשביל שימירו את הדת שלהם, ויתקלקו,
    *הם צודקים אסור לבוא לשם להיכנס לכל מיני ראיונות הזויים בכוונה עם בנות פרוצות זה לא מתאים להם נקודה!!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. הכלא הצבאי למחנה ההשמדה אושוויץ: "ב-1940 בנות ישראל באושוויץ, 2020 בנות ישראל בכלא הצבאי - של זנות וסמים - יבוטל חוק גיוס בנות".

    "ב-1940 בנות ישראל באושוויץ, 2020 בנות ישראל בכלא הצבאי – של זנות וסמים – יבוטל חוק גיוס בנות".

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. על מה הרעש והמהומה?? הם מממשים את זכותם הדמוקרטית להפגין נגד השמד של הציונים! למה להiמxiים סוטי מין ימ"ח מותר לחסום כבישים במצעדי התועבה? והמשטרה נוהגת בהם בכפפות משי!!!!!!!!!!! והתקשורת מחבקת ומבינה אותם?? כלבתבים ארורים צבועים רשעים! כשהiמxiים מפגינים, לא כותבים עליהם "חוסמים כבישים". העיקר לעשות דמוניזציה לחרדים. בושהו חרפה! איפה ואיפה! גזענות! עלבון לאינטלגנציה! מוסר כפול! אנטישמיות !.....

    על מה הרעש והמהומה?? הם מממשים את זכותם הדמוקרטית להפגין נגד השמד של הציונים! למה להiמxiים סוטי מין ימ"ח מותר לחסום כבישים במצעדי התועבה? והמשטרה נוהגת בהם בכפפות משי!!!!!!!!!!! והתקשורת מחבקת ומבינה אותם?? כלבתבים ארורים צבועים רשעים! כשהiמxiים מפגינים, לא כותבים עליהם "חוסמים כבישים". העיקר לעשות דמוניזציה לחרדים. בושהו חרפה! איפה ואיפה! גזענות! עלבון לאינטלגנציה! מוסר כפול! אנטישמיות !…..

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  5. אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם ד' אלוקינו נַזְכִּיר. הֵמָּה, "כָּרְעוּ וְנָפָלוּ;" וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ, וַנִּתְעוֹדָד. הַמֶּלֶךְ, יַעֲנֵנוּ בְיוֹם-קָרְאֵנוּ.

    .

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב