ומי הדליף חומרים מ'כחול לבן'? חבר כנסת מ"יש עתיד"

חברת המודיעין והריגול שנשכרה כדי לאתר מי הדליף מידע ממטה "כחול לבן" הצביעה על פעיל מטה וח"כ מכהן. תגובת המפלגה: אף ח"כ לא חשוד בהדלפות

חברת המודיעין שחקרה את שורת ההדלפות ממטה "כחול לבן" סיימה את עבודתה והגישה ליו"ר המפלגה בני גנץ את דו"ח מסקנותיה.

בעיתון "ידיעות אחרונות" דווח הבוקר כי הדו"ח הצביע על פעיל מטה וחבר כנסת מכהן מ"יש עתיד" כמי שהדליפו לתקשורת חומרים שהביכו את צמרת "כחול לבן".

כזכור, גנץ שכר בשבועות האחרונים את שירותיה של חברת המודיעין העסקי CGI Group, בראשותם של ראש השב”כ לשעבר יעקב פרי וצביקה נווה, כדי שיגלו מי אחראי להדלפות חוזרות ונשנות של מידע מתוך הקמפיין של "כחול לבן".

אנשי חברת CGI "שתלה" תוכנית עבודה מזויפת לניהול הקמפיין במספר גרסאות אצל כמה מדליפים פוטנציאליים. אחת התוכניות שהודלפו אף זכתה לשם: "צבא המגיבים של כחול לבן". ב–5 באוגוסט התפרסמה התוכנית באחד מכלי התקשורת וזכתה לציטוטי המשך. בחברה זיהו מיד באיזו גרסה מדובר ואצל מי מהבכירים הושתלה.

מכחול לבן נמסר בתגובה: “אין שמץ של אמת בידיעה. החשודים היחידים במערכת הפוליטית יושבים בממשלת נתניהו. בכחול לבן אין אף ח”כ שחשוד בהדלפות וחבל שניתן ביטוי לשמועות עלומות חסרות בסיס. כחול לבן נחושה להחליף את משטר נתניהו ומודעת לכך שיש גורמים פוליטיים במפלגות אחרות שמנסים לחבל במאמץ שבסופו כחול לבן תרכיב את הממשלה הבאה. כמקובל בקמפיינים פוליטיים, כמו גם במפלגות אחרות, אנו נעזרים מעת לעת בגורמי מקצוע בתחום אבטחת מידע".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *