ומי פנה למפכ"ל לחקור את האלימות נגד הנער האוטיסט? ח"כ ממרצ

ח"כ אילן גלאון ממר"צ פנה למפכ"ל לחקור את מקרה האלימות הקשה בירושלים. "הכשל המערכתי של משטרת ישראל בהתמודדות עם אנשים עם מוגבלויות דורש טיפול שורש מיידי ועמוק"

ח"כ אילן גילאון ממר"צ פנה בעקבות מקרה הכאת הנער עם האוטיזם בירושלים על ידי שוטרים למפכ"ל, וקרא לו לחקור את האירוע. כמו כן, ביקש ח״כ גילאון התייחסות לצעדים שנוקטת משטרת ישראל בהתמודדותם עם אנשים עם מוגבלויות, בהמשך לדוח מבקר המדינה בנושא.

ח״כ גילאון אמר: "תוכן הסרטון מדאיג והתמונות מזעזעות ומעלות חשד כבד כי הופעל כוח בלתי סביר, תוך כדי התעלמות מוחלטת ממוגבלותו של האזרח. אני קורא לכם לחקור את המקרה ולהפנותו לחקירת מח״ש. למשפחתו של הבחור כמו גם לציבור כולו, מגיעות תשובות על התנהלות שנראית שערורייתית, אלימה וחסרת פרופורציות".

עוד הוא אמר כי "הכשל המערכתי של משטרת ישראל בהתמודדות עם אנשים עם מוגבלויות דורש טיפול שורש מיידי ועמוק. אבקש לדעת באילו צעדים אתה נוקט כדי לתקן את הליקויים שהתריע עליהם מבקר המדינה".

ח"כ ינון אזולאי הגיב ב'ערוץ הכנסת': "תקיפת הילד מבחילה ובלתי אנושית, השוטר שהיכה את הנער, סדיסט ולא ראוי לשרת במשטרה. אני קורא לשר לבט"פ להדיח את השוטר המכה לצמיתות, ולהשעיית שאר השוטרים שהיו בזירה ולא מנעו זאת – עד לבירור העניין".

גם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הגיב בדף הטוויטר שלו וכתב כי ‏"זה סרטון מזעזע שפוצע את הלב ומרתיח את הדם. המשטרה חייבת לבדוק את העניין הזה בדחיפות".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לגרום לסדיסטים לבכות חזק

    לדרוש בהסכמים הקואליציונים לחוקק חוקים שיגרמו לשוטרים עבריינים ולשוטרות עברייניות לבכות בכי תמרורים! יותר מידי מקרים של עבריינים במדים הפורקים את אגרסיותיהם וסטיותיהם על טובי בנינו! למצות את הדין עם פראי האדם לובשי הכחולים ! ענישה כפולה ומשולשת לשוטר\ת אלים!
    חייבים לזכור שה־די אן אי DNA של הטיפוסים הללו מורכב משחצנות, בהמיות, טמטום. אסור לוותר להם בשום פנים ואופן! חובה לתעד כל שוטר עבריין ויש כאלה לא מעטים – להפיץ את התיעוד לחשוף לציבור את העבריינים ולגרום לעומדים בראש המערכת הרקובה והברברית לשלוט על היצרים האפלים והחייתיים של אותם פרחחים אלימים. רק כששוטרים עבריינים בהמיים ואלימים יבכו מרורות יש סיכוי לרסן את יתר חבריהם כיוצא בהם!
    כמו כן חשוב לדרוש שמח"ש תופרד מן הפרקליטות (תאום סיאמי של המשטרה, עו"ד שפטל) ולהופכה ליחידה עצמאית בעלת שיניים חדות שתנשך את השוטרים הסדיסטיים העברייניים והבהמיים עד זוב דם, וכשהם יזובו דם הם יבכו בכי תמרורים וכשהם יבכו בכי תמרורים נוכל לשמוח, כיון שנדע שכל חבריהם לארגון יבינו שתפקידם לשרת את הציבור, ואת תסכוליהם ואגרסיותיהם הם צריכים לפרוק בביתם פנימה ובשום פנים לא על הציבור המתורבת.

    אדם מתורבת |
    הגב