ו"ר ההסתדרות על המשבר בענף הסלולר"במשמרת שלי כיו"ר ההסתדרות לא אתן לפגוע במעמד העובדים"

לאן הגענו, איפה הרגישות כלפי העובדים לפני החג, איפה כבוד האדם?" כך אמר בפתח דבריו יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, בדיון החירום שכינס בלשכתו בנושא המשבר בחברות הסלולר.

הדיון שנערך בהשתתפות יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק, יקי חלוצי, וראשי הוועדים של החברות בענף, נערך על רקע כוונתן של סלקום ופלאפון לפטר מאות עובדים.

יו"ר ההסתדרות, בר-דוד, מתח ביקורת חריפה על תפקודו של משרד התקשורת ועל היעדר ההשקעה בתשתיות ואמר כי: "השילוב של רגולציה כבדה וחוסר ההתערבות של משרד התקשורת, עלולים להקריס את חברות הסלולר וכבר עכשיו אנחנו עדים למשבר קשה בתחום התשתיות. מישהו צריך להתערב על מנת שעולם התקשורת שלנו ימשיך להתפתח. אם זה ימשיך כך, לא נוכל לעבור לתקשורת יותר מתקדמת וחכמה".

יו"ר ההסתדרות הוסיף: "אנו מבינים שהעולם השתנה ושיש רגולציה מטורפת שהביאה את הדברים לחוסר רווחיות, אבל את חוסר הרווחיות הזה אי אפשר להשית רק על העובדים. יש מדינה בקצה, יש משרד תקשורת ומשרד התקשורת לא מתפקד. אני קורא לכם לקחת אחריות על המשבר ולהתחיל לטפל בו. אני מבקש ממשרד התקשורת שיפסיק לתת עצות ויתחיל לעבוד".

יו"ר ההסתדרות בר-דוד הדגיש כי ההסתדרות תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה וציין: "אני במשמרת שלי כיו"ר ההסתדרות, לא אתן לפגוע במעמד העובדים, בטח לא בערב החג. "

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *