ושוב מערך אגד בקריסה: היום ר"ח אלול – צפו בתמונות הבושה

קריסת התחבורה בער"ח אלול בכותל המערבי

את התמונות האלו אפשר פשוט להעתיק ולשמור לפעם הבאה. אותו המקום (הכותל המערבי) אותה חברת אוטובוסים (אגד) ואותו סיפור.

התמונות האלו כפי שתראו נתקבלו על ידי נוסעים זועמים שנאלצו להמתין בחום הנורא של היום, לאוטובוסים של אגד מחוץ לכותל המערבי, וכשכבר הגיע אוטובוס אחד, המונים נדחקו עליו כדי להעלות פנימה.

מצער לומר כי שוב נוסעים ממתינים דקות ארוכות, וכמובן ששוב יגיע אוטובוס רגיל ולא ארוך.

אך בל נשכח, מסיימים הנוסעים בצער, "על כל נסיעה צריך לשלם"! זה הכי חשוב. זהו המוטו של קמפיין אגד הדורש תשלום, אך שירות, זה לא מעניין, כי השירות פחות קריטי…

צילום אתר התאחדות האזרחים למניעת מחדלים בתחבורה הציבורית

 

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

  1. הייההיתי אתמול עד להתנהגות המלזלת של חברה שמתגאה "שטוב שההגה בידים שלהם"
    אאאנשים חיכו אתמול למעלה משעה לקו הכי ריוחי בארץ י-ם ב"ב ולא עזר טלפונים ופקחים ובסוף נסעו בעמידה ובצפיפות

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. חברת קווים המספקת שירות בימים אלו לחוף הנפרד הרצליה – ביום שישי האחרון נאלצתי להמתין 50 דק' להגעת האוטובוס

    טומי |
    הגב
  3. בס"ד.

    אל הנצרכים ל"ע להשתמש בשירותי האוטובוסים:

    הצעה פשוטה שתגרום לאגד לחשוב פעמיים לפני שקורה שוב מקרה מעין זה. והיא: כל הנוסעים שלא הצליחו לעלות לאוטובוס, עוברים לעמוד על הכביש בקידמת האוטובוס וחוסמים את מעברו עד להגעת אוטובוסים נוספים.

    אין ספר שהאנדרלמוסיה שתיווצר במקום תביא לתועלת רבה לפחות במקרים הבאים….

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
    • חכם מאוד, גם האומללים שכבר עלו לאוטובוס לא יוכלו להגיע. גאוני

      משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
      הגב