זהירות, זה ממכר: השפתונים הכי שווים לאביב

מוצר שמתקבע על השפתיים ולא דורש תחזוק לאורך כל היום, הוא מוצר שכל אחת רוצה אותו אצלה בתיק. וזה עוד בלי להגיד מילה על המחיר (פחות מ-50 ש"ח), מצאנו את השפתונים הנוחים והעמידים לקראת החג והאביב הקרב

החיפוש אחרי האודם העמיד המושלם הוא מאלה שלא באמת נגמרים אף פעם, גם בעידן תור הזהב של הביוטי, עם שפע המוצרים שמציפים אותנו מכל עבר. הרוב לא מקיימים עד הסוף את הבטחת העמידות ונכשלים במבחן של ה-8 שעות ויותר, ואלה שכן – נופלים במקומות אחרים, כמו מרקם בעייתי, גימור מבאס, ניחוח חשוד או טווח גוונים לא מספק.

מצאנו ארבעה שפתונים עמידים ובצבעים שיתאימו לכם לחג:

MATTE INK – השפתון הנוזלי העמיד של מייבלין ניו- יורק, שאין מאט ממנו.

התרשמנו מהאפליקטור – ספוגית קטנה ורכה בצורת טיפה, שאוספת בדיוק את כמות החומר הנדרשת, בלי להעמיס ובלי להתקמצן, ובמריחה אחת חלקה סוגרת את העניין. אז כבר מההתחלה היינו מרוצות, אבל תוך כמה שעות כבר היינו נלהבות ממש – השפתון לא זז במילימטר, לא בארוחת הצהריים, לא בקפה שלאחר הארוחה, ולאורך כל הדרך שמר על גימור המאט המדויק שהיה שם מהרגע הראשון.

אז חיכינו עוד כמה שעות, ואז עוד כמה, ולבסוף הגיע הרגע להגיד תודה ולהיפרד להיום מהגילוי המסעיר – אבל לסופרסטיי היו תכניות אחרות, והוא התעקש לעמוד איתן גם בפני מסיר האיפור הסטנדרטי, ואז בפני המגבון, ואפילו בפני הפילינג העדין. רק מסיר האיפור הדו-פאזי השמנוני הצליח להכריע אותו ביעילות, אבל המאבק של הערב עדיין היה לגמרי שווה את הנאמנות העיקשת של היום.

MATTE INK – השפתון הנוזלי העמיד של מייבלין ניו- יורק.

 

SACARA – Silky matte pencil – עיפרון-שפתון סילקי מט בעל פיגמנט עמוק, עמידות גבוהה, מרקם רך, נעים וקטיפתי לשפתיים.

העיפרון-שפתון האיכותי יעניק לשפתייך הדגשה טבעית, תחימה ושרטוט השפתיים למראה מאוזן וסימטרי, הגדלה/הקטנה של צורת השפתיים ובנוסף עמידות גבוה לשפתון שיונח מעליו. זכרי שבנוסף לעמידות הרבה שתקבלי גם מריחת השפתון תתבצע בצורה טובה ואחידה יותר מעל בסיס העיפרון.מרובה בלחות העיפרון וישמור שהשפתון שיונח מעליו לא "יברח" לקמטוטים שמסביב לפה.

טיפים של מקצוענים: לתיקון הגוון במסגרת השפתיים מומלץ להשתמש בהיילייטר קונסילר טוש. לשמירה על עמידות מירבית מומלץ להשתמש לפני בעפרון פריימר לשפתיים.

עיפרון שפתון // צילום: קית' גלסמן

 

‏Crushed Liquid Lip – בובי בראון – שפתונים במרקם לחותי עשיר, המבוססים על תמציות שמנים של פירות-על כמו אסאי, חמוציות ואוכמניות, המעניקים  צבע קרמי וברק מתוק! הסדרה בעלת פורמולה נעימה המעניקה. לחות עשירה  ומעניקה להן ברק.

השפתון מלא עד גדותיו בתמציות של שמנים מפירות על כגון אסאי, חמוציות ואוכמניות. קליל ונטול מאמץ במשיחה. מגיע ב-14 גוונים עשירים – מניוד, דרך  ועד בוהק וכולם כל כך קלים לערבוב כך שאי אפשר לפספס. בואי להרגיש את ה"קראש" על Crushed Liquid Lip.

בובי בראון

Shiseido משלבת יופי, טכנולוגיה וטבע, מסורת לצד חדשנות, אמנות לצד מדע. כל אלו באים לידי ביטוי במלואם בקולקציה חדשה זאת.

LACQUERINK LIP  SHINE – לשפתיים – שפתון עם ספוגית במרקם אוורירי קליל, בסיומת מבריקה במיוחד מגיע ב- 12 גוונים. שמות הגוונים משלבים את הבהירות החדשנית יחד עם הסיומת הבוהקת באופן מיוחד. הפורמולה משלבת שמנים ייחודיים המעניקים תוצאה של נוחות בהירות וזוהר מקסימליים. ברק הדומה ללק במראהו ובעל כיסוי מלא עם פיגמנט רווי. שפתון עשיר בלחות, אוורירי ונוח במיוחד לשימוש.

LACQUERINK LIP SHINE

 

.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *