זוג חילוני תיעד בגאולה: חנויות פתוחות – מאות על המדרכות

לפני זמן קצר הוזעקו השוטרים להתקהלות ברחובות מאה שערים, בניגוד לצו בריאות העם. אתמול נעצרו 3 חשודים שסירבו להישמע להוראות השוטרים לפזר את ההתקהלות, נעצרו וצפויים להירשם כנגדם דוחות. ברשת הופץ תיעוד על מה שקורה ברחובות גאולה

לפני זמן קצר הוזעקו השוטרים להתקהלות ברחובות מאה שערים, בניגוד לצו בריאות העם. אתמול נעצרו 3 חשודים שסירבו להישמע להוראות השוטרים לפזר את ההתקהלות, נעצרו וצפויים להירשם כנגדם דוחות.

בתיעוד ברשת ניתן לראות כי החיים במאה שערים מתנהלים כרגיל – ועשרות אם לא מאות מתהלכים בשלווה על המדרכות – כאילו אין קורונה.


יאיר שרקי תיאר הבוקר בדף הטוויטר את האווירה: "‏צילמתי הבוקר ברחובות מאה שערים. רחובות ריקים, הופתעתי מהיקף הציות להוראות.
עד שהגיע עכשיו המשטרה בכוחות גדולים והרחוב מתחיל להידלק ולהתמלא".

שמואל חיים פפנהיים, לשעבר מרא/שי העדה החרדית תקף את המשטרה על כך שמנסה ללבות את היצרים, "למי יש אינטרס להלהיב עכשיו את היצרים, להכפיש, להסית ולצבוע את כל השכונה בצבע לא מחמיא???!!! כמו בכל מקום, בשכונה שומרים על כללי הרשויות, ואף אחד לא רוצה להידבק במגיפה רח"ל. שומרים על ההוראות פחות או יותר, וכמו בכל מקום גם יש מתחכמים, ואולי הם אפילו יותר צעקנים וססגוניים.

פפניהם ממשיך וכותב: "מה האינטרס לשלוח גדודים של יס"מ בשכונה בכדי להוציא את כל האנרכיסטים מרבצם ולהצביע על השכונה כעבריינית פורעי חוק?
למה אי אפשר לשלוח שני שוטרים שיעברו בחנויות לבדוק מי עובר על ההוראות והחוקים, למה צריך להגיע עם גדודים שלמים? איך זה שגדוד של עיתונאים וצלמים מגיעים ביחד עם המשטרה, מה הרעיון ומה הפשר של זה? מי שיכול למנוע זאת ולהוציא את האיוולת מראש אוכפי החוק, זה רק יהיה מועיל יותר לשמירת החוק והסדר".

לסיום הוא משגר מסר לתושבי מאה שערים, "עתה ההזדמנות להיות חכמים ולא רק צודקים, אפשר להראות לכולם ששולטים על ההיגיון והבריאות ולא נגררים אחרי מחפשי האקשן וההרפתקאות, לא ניתן לפרובוקטורים להשתולל ולהוציא דיבה על יראי ה' וחושבי שמו, תושביה היקרים של הסביבה.
הבה ונהדוף את כל הפרובוקטורים גם מתוכינו, נראה לכולם שאיננו מחפשי אקשן ואצלנו מוח שליט על הלב, ולא נגררים. זה ההזדמנות לקדש שם שמים!"?

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. 1

    ל1 ..למה היית בגרמניה בימים ההם שאתה נזכר ?בגרמניה רדפו יהודים בגלל יהדותם וכאן אתם מסתובבים ברחוב נדבקים ומדביקים את הציבור…ואחר כך תרוצו לבתי החולים של הציונים ותצפו לקבל את הטיפול הכי טוב שיציל את חייכם מהציונים החילוניים…לא כמו בגרמניה פתאום הציונים הם יהודים כמוכם שחייבים להצילכם…נכון…

    לוירוס אין מעצורים |
    הגב