זעם ביצהר: שוטרים פרצו דלת של משפחה באמצע הלילה

הלילה ביצהר: שוטרים פרצו דלת של משפחה באמצע הלילה "חשבנו שנריה זארוג פה"

 

בלשי ימ"ר ש"י מלווים בכח יס"מ פרצו הלילה לבית משפחה ביישוב יצהר. השוטרים שברו באמצעות ציוד הדראולי את דלת הבית והחלו לחפש בכל חדרי הבית, לאחר דקות ארוכות בהם לא היה ברור למשפחה מדוע פרצו לביתם הציגו השוטרים למשפחה צו מעצר על שמו של המורחק המנהלי נריה זארוג וטענו כי חשבו שנריה זארוג נמצא בביתם.

המשפחה ביקשה מהשוטרים לצאת ואמרה כי נריה זארוג לא מתגורר במקום ולא נמצא בביתם אך השוטרים המשיכו זמן ארוך בחיפוש תוך שהם מעירים את כל ילדי המשפחה כולל את התינוקות בבית.

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו תקף את התנהלות המשטרה "שוב עליית מדרגה בפגיעה בזכויות האזרחים. מדובר בחיפוש שעל פניו אינו חוקי. כניסה לבית משפחה בשעת לילה מאוחרת מחייבת זהירות רבה מצד המשטרה, ומידע מוצק שהאדם אותו מחפשים נמצא במקום, מה שלא התקיים כאן, השימוש שהמשטרה עשתה בצו מעצר של אחר ובאמצעותו לפרוץ דלת של משפחה הוא פסול ומטריד."

נזכיר כי נריה זארוג קיבל הצו הרחקה מנהלי אשר חתום בידי אלוף פיקוד מרכז נדב פדן לפני כחודשיים אך הוא מסרב לעזוב את יצהר והוא אינו נשמע לצו.

השבוע, שעות ספורות לאחר ששוטרים ניסו לעצור אותו בביתו פרסם זארוג סרטון בו הוא קורא לשים סוף לצווים המנהליים " ב"ה אנחנו פה חודשיים אחרי הצו. נשאר לנו עוד חודש, נישאר פה ביצהר. הצטערתי לשמוע שהיום הגיעה משטרה לבית שלי, חבל שהם ככה באים בכח.
אנחנו נשארי פה למרות הצו, בדף לא יגרשו יהודי מהבית.
אנחנו נשארים פה לתמיד, צריך לשים סוף לצווים המנהליים."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *