חברי המועצה מבקשים מהציבור החרדי: "אל תגיעו. קובי מחכה לכם"

חברי מועצת העיר טבריה מטעם האופוזיציה פנו היום ברשתות החברתיות בעיקר לציבור החרדי,וביקשו ממנו שלא להגיע הערב לישיבת התקציב שתתקיים בבניין העירייה

חברי מועצת העיר טבריה מטעם האופוזיציה פנו היום ברשתות החברתיות בעיקר לציבור החרדי,וביקשו ממנו שלא להגיע הערב לישיבת התקציב שתתקיים בבניין העירייה, כך פורסם ברשת הצפונית.

לטענתם, הם רוצים לקיים ישיבת תקציב עניינית וללא רעשים והתלהמות באולם הדיונים,וכדי למנוע פרובוקציות בהן לטענתם ישמח רון קובי להשתמש לטובתו האישית.

כזכור,קובי השתמש בשתי העתירות שהגיש לבג"צ בתמונות הניצחון של הקהל החרדי בהצבעות התקציב. בעתירה הראשונה יישרו שופטי הבג"צ קו עם בקשתו של קובי,ואיפשרו לו בהחלטתם להעביר תקציב עד תחילת אוקטובר וללא חברי המועצה שהוגדרו על ידם כ"לעומתיים".

גם בעתירתו השנייה של קובי לבג"צ נגד החלטת השר דרעי להשיב את הגלגל אחורה ולהחזיר את חברי המועצה לתפקידם,טען קובי שוב ושוב תיאר והדגיש בפני השופטים את 'תמונת הניצחון' של החרדים,אותם "השבאבניקים של אריה דרעי"… למרות זאת,דחו השופטים בפעם השנייה את עתירתו של קובי ואיפשרו את שובם של חברי המועצה לישיבות התקציב.

אמש גילו חברי המועצה שנכחו באולם הדיונים כי עיריית טבריה החליפה את מערכת הסאונד באולם,ומשכך הסיקו שקובי מתכנן בין היתר ל'חגוג' הערב עם המיקרופון בידו ולעורר פרובוקציות מול הציבור החרדי שיגיע.

משכך הפיצו כאמור חברי המועצה הודעות בעיקר בקבוצות החרדיות כי הם מבקשים בכל לשון של בקשה שלא להגיע לבניין העירייה,לתת להם לנהל ישיבת תקציב עניינית,"ולא לאפשר לקובי את התענוג לפגע ולהשתלח בהם",כף דווח ברשת הצפונית.

הערב בשעה 19.00 ישיבת התקציב. א

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *