חדש בשערי צדק: לא ממתינים יותר לנציג טלפוני

המרכז הרפואי שערי צדק משדרג השירות למטופלים ומשיק ממשק דיגיטלי חכם חדש באמצעות אפליקציית DAILMYAPP המאפשרת ביצוע פעולות רבות ללא צורך בהמתנה לנציג טלפוני.

הממשק החדש יאפשר למטופלים ניווט ישיר ומהיר לשירותים ומרפאות, קבלת מידע על תורים שכבר נקבעו, קיצור תהליך קביעת תורים, שליחת מסמכים בקלות – והכל מידית ממסך הטלפון הנייד וללא צורך בהמתנה לנציג טלפוני.

מטופל שיתקשר למוקד זימון התורים או לאחת מהמרפאות והמכונים בבית החולים, יוכל לבחור לבצע פעולות באופן עצמאי במכשיר הסלולר באמצעות סמס עם קישור לאפליקציה. לחיצה על הקישור תפתח מסך ובו כלל השירותים השונים שניתן לבצע עצמאית. (ללא צורך בהורדת האפליקציה לנייד).

משתמשים שהאפליקציה כבר מותקנת במכשירם – השירות יעבוד אוטומטית ומידית.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.