חופה ייחודית ומרגשת לזכרה של אורי אנסבכר הי"ד

בת שבע סדן הקימה את "רוקמות אור" לזכר אורי אנסבכר הי"ד, מיד אחרי הרצח ביקשה בת-שבע מנשים לשלוח לה יצירות שרקמו, לזכרה. למעלה מ-5,000 נשים מכל העולם שלחו אליה בדים רקומים, שהפכו לחופה אומנותית", החופה שתשמח זוגות רבים

אמש (ראשון) נערכה חתונה ראשונה עם חופה שנרקמה לזכרה של הנערה אורי אנסבכר הי"ד שנרצחה על ידי מחבל ביער בירושלים. בני הזוג שזכו לחנוך את היצירה המיוחדת הם נדב ונעה קולמן.

אשת התקשורת סיון רהב מאיר, הביאה את סיפורה של החופה הייחודית וכתבה כי "מיד אחרי הרצח של הנערה אורי בחורשת עין-יעל שבירושלים, ביקשה בת-שבע סדן מנשים לשלוח לה יצירות שרקמו, לזכרה. למעלה מ-5,000 נשים מכל העולם שלחו אליה בדים רקומים, שהפכו לחופה אומנותית".

רהב מאיר סיפרה כי "הרבה מהבדים הם משמעותיים מאוד למי ששלחה אותן: ממדים של בן חייל, דרך בובות ילדוּת ומזכרות אישיות. זה הזכיר לבת-שבע במשהו את מלאכת הנשים במשכן, במדבר. גם שם מתוארת עבודת התפירה כמשימה רוחנית, כחיבור ליצירה נשית משותפת".

הבד הרקום // צילום: מתוך דף הפייסבוק של "רוקמות אור"

הרב אלי אדלר, מי שערך את טקס החופה, אמר: "זוהי התשובה שלנו לרצח האכזרי – להקים עוד בתים בישראל, מתוך קדושה ושמחה ועדינות. הסתכלתי קודם על מילות השיר שכתבה אורי הי"ד, שרקום גם הוא על החופה. היא כותבת על 'עולם של שלום' אבל לפני כן היא מבקשת: 'עשי לך שלום בתוכך'. כי לפני שמשכינים שלום אוניברסלי בכל העולם, צריך קודם כל עבודה פנימית – שלום בתוכנו, בתוך הנפש שלנו, ושלום בין אדם לחברו ובין איש לאשתו. זוהי העבודה שלנו. אנחנו יודעים שככה מתחיל שלום עולמי, במה שאנחנו עושים כאן הערב"

בת שבע סדן "מתרגשת מאוד, מדהים איך רעיון שצמח מתוך כאב כל כך עמוק יכול לרקום אור וגידים ולהפוך לחופה שתמש לבבות כה רבים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *