חוקי הקורונה המוזרים ביותר בעולם

הקורונה גרמה להרבה מדינות לחוקק חוקים הזויים וחסרי היגיון

ספרד – איסור על עישון ברחוב
הסיבה: מעלה את הסיכון להעברת הנגיף או כפי שהסביר זאת נשיא האיים הקנרים: המעשנים עלולים לפלוט רסיסים הנושאים את הוירוס בעת הנשיפה. אך כיצד לדעתו אנשים שאינם מעשנים נושמים הוא לא טרח להסביר.

ברזיל – איסור כריות
החשש הגדול לגבי טיסה בעת מגיפה אינה הקרבה הרבה של למעלה מ-200 נוסעים או בוריס ג'ונסון הכופה עליכם סגר בלתי צפוי בדיוק כשהגעתם הביתה, אלא הכריות. זה מדוע ברזיל שהנשיא שלה היה נינוח לגמרי לגבי רוב הדברים במשבר הקורונה החליט להכריז מלחמה על אותן ישויות רכות ופלומתיות. המשמעות ? אין כריות בטיסה! כלל לא משנה שחברות התעופה אינן עושות שימוש חוזר בכריות מבלי לחטאות אותן קודם, כריות? הן האויב!

קמבודיה – פקדון מוות
החוק אמנם לא נכנס לתוקפו רשמית אך כשיכנס, לא רק שחובה עליכם לספק הוכחות לבדיקת קורונה שלילית, אל גם להעביר 3,000 דולר פקדון כדי לכסות עלויות של מגוון "שירותי קורונה". להלן פירוט של השירותים המדהימים:
• 5 דולר עבור תחבורה משדה התעופה למרכז המתנה
• 100 דולר עבור בדיקה אחת של קורונה
• 30 דולר עבור ליל שהיה במלון או במרכז המתנה
• 30 דולר עבור שלוש ארוחות ביום בזמן המתנה לתוצאות הבדיקה
במידה והנוסע יצא חיובי כל הנוסעים על הטיסה יכנסו מיד לבידוד למשך 14 יום. על כל אחד מהם לשלם 100 דולר עבור בדיקה ו-84 דולר עבור יום שהיה במלון או במרכז המתנה. הנוסע שיצא חיובי? ישלם 100 דולר עבור בדיקה (עד למקסימום של 4) ו-225 דולר ליום עבור חדר במלון או בבית חולים, טיפול ושירותים רפואיים, שירותי כביסה וניקיון. במידה של מוות – תוספת של 1,500 דולר על שריפת הגופה.

קוסובו – עוצר למבוגרים בלבד
זה לא שקוסובו נמצאת ברשימת היעדים הלוהטים לחודשי הקיץ, אך למבוגרים שבינינו מוטב להימנע. מבוגרים מעל גיל 65 או כאלו עם מחלות כרוניות רשאים לצאת מביתם רק בין השעות 05:00 ל-10:00 בבוקר, ומ-18:00 ועד 21:00 בערב. לא ניתן לסמוך על אנשים אילו שיבקרו בבתי עסק בשעות הפתיחה מאחר שהקורונה מסוכנת אך ורק אחרי 10:00 בבוקר.

דרום אפריקה – בוהן איומה
חנויות נצטוו למכור אך ורק נעליים עם בוהן סגורה בזמן שחולצות עם שרוולים קצרים מותרות בלבישה אך ורק מתחת למעיל. כלל לא ברור כמה מקרים של קורונה הגיעו מהבוהן, אבל אתם יודעים, כל מה שנדרש!

אוסטרליה – אסור לצאת לחתונה של הילדים
בוויקטוריה נאסר על התושבים להתרחק יותר מ-3 מייל מביתם, וקיימת חובת לבישת מסיכה לא משנה מה אתם עושים. מאז ה-25 למרץ רוב אזרחי ותושבי הקבע במדינה נדרשו לאישור ממשלה כדי לטוס מעבר לים אך למעלה משלושת רבעי מהבקשות נדחו למרות בידוד של 14 יום ובדיקת קורונה כשיחזרו. אישה אחת סורבה לנסיעה לחתונת ביתה היחידה באנגליה. כי חתונות זה פשוט אסור.

ניו זילנד – שלמו על הבידוד שלכם
המדינה מאשרת לאזרחיה לצאת לחו"ל כל עוד הם ישלמו על הבידוד כשיחזרו. המחיר ? 2050 דולר עבור המבוגר הראשון בחדר המלון, 950 דולר נוספים עבור מבוגר או 475 דולר עבור ילד נוסף באותו חדר. למעשה טיול או נסיעה לחול הופכים ללא משתלמים עבור רוב האוכלוסייה. עד מתי? עד שיגיע החיסון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *