ביצים הושלכו לעבר רכב האדמו"ר מויז'ניץ – החסידים ביצעו פוגרום

מלחמות היהודים הגיעה לבני ברק: לאחר שבועות של קטטות אינסופיות בין תלמידי ישיבת ויז'ניץ לבחורי 'נחלת דן', הערב נחצה קו אדום כאשר בחורי הישיבה השליכו ביצים לעבר האדמו"ר מויז'ניץ, בתגובה פרצו החסידים לבניין הישיבה שברו חפצים וזרעו הרס וחורבן. לטענת בחורי הישיבה הספרדית – החסידים היכו אותם באלימות קשה

מלחמות היהודים הגיעה לבני ברק: לאחר שבועות של קטטות אינסופיות בין תלמידי ישיבת ויז'ניץ לנחלת דן, הערב נחצה קו אדום כאשר בחורי הישיבה השליכו ביצים לעבר האדמו"ר מויז'ניץ (מרכז), בתגובה פרצו בחורי שיבת ויז'ניץ לישיבה הספרדית עקרו דלתות, שברו מיטות וחלונות והחריבו בפועל את הישיבה.

אחד מעדי הראייה סיפר כי לאחר שמס׳ בחורי ישיבה ספרדים זרקו ביצים על רכבו של האד׳ מויז׳ניץ מרכז, פרצו החסידים לבניין הישיבה שברו חפצים וזרעו הרס וחורבן. לטענת בחורי הישיבה הספרדית – החסידים היכו אותם באלימות קשה.

מיכאל בן שמעון, עד ראיה סיפר בחצות בקו הסקופים של הירשמן: "עברתי למטה במקרה ושמעתי צעקות נוראיות. חשבתי שמדובר בפיגוע. נכנסתי פנימה וראיתי קבוצת בחורים חסידיים מבצעים פוגרום נוראי. הבחורים מצידם טוענים שזרקו שקית מים על אחד הרכבים".

בויז'ניץ טוענים כי במשך תקופה ארוכה מציקים בחורי הישיבה הפרדית לבחורי הישיבה החסידית, וכי כל הפניות לראשי הישיבה להפסיק בהצקות ובזריקות נתקלו בתגובה של "אין לנו שליטה על הבחורים".

רחוב בן יעקב 17, מאכלס את ישיבות נחלת דן ואוהל משה. הצד השני של הבניין, מול בית הכנסת של מרכז חסידי ויז'ניץ. כעת, המהומה הגיעה לשיא, והמשטרה החלה לחקור את פרטי האירוע.

צילומים: דוד קשת

 

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. עוד פעם להכניס את הנושא הגזעני?!

    זה ראוי לגינוי בגלל שזה היה, לא משנה כלפי מי ולא משנה מי עשה את זה.
    מה יש לכם? אם זה היה בחורים אשכנזים זה לא היה שוה גינוי וטיפול ואם זה היה נעשה ע"י בחורים ספרדים זה לא היה דורש יחס זהה?
    מספיק עם ספרדים אשכנזים.

    שלמה שלמה |
    הגב
  2. שעת המבחן של שס ב''ב. אם לא ימצא הדים עם הפושעים הללו זה הסוף שלכם

    שס ב"ב משתפית האשכנזים שם

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב