ח"כ גפני מקבל מחמאות :ועדת הכספים אישרה הקצאת 9.5 מיליון ש"ח פיצויים לעובדי בית הספר תדמור

לאחר שכשלו ניסיונות המפרק לגייס משקיעים להצלת בית הספר המיתולוגי למלונאות, אישרה היום (ד') ועדת הכספים את בקשת רשות החברות הממשלתיות להקצאת תקציב של כ-9.5 מיליון ₪ לפיצוי עובדי בית הספר.

הוועדה, בראשות ח"כ משה גפני, קיימה לאורך השנים האחרונות דיונים רבים, וביקשה למנוע בכל דרך את סגירת בית הספר. הפיצויים נועדו לממן את הסדר סיום העסקת העובדים, אשר מונים כיום 45 אנשי צוות. בבית הספר עדיין מתקיימים קורסים, אשר צפויים להסתיים בחודש מרץ 2020.

יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני: "ביקשתי את הכסף הזה אחרי שהתברר שאחרי כל הדיונים שקיימנו אין כסף מובטח לעובדים. לא היינו נותנים לתדמור להיסגר אילולי הבחירות, אילו יכולנו לקיים דיונים באופן רציף. מדובר באבדה לענף המלונאות. אנחנו נדאג לפחות שיעמדו בהתחייבויות לעובדים, ונבחן האם הסכום שהוקצה מספיק לפיצויים הדרושים".

אלישבע דדון, ועד עובדי תדמור: "אני מבקשת שנייה אחת של רגישות, אנחנו מבלים כאן כמעט 4 שנים, קיימנו פגישות רבות על המוסד החבוט הזה. אני רוצה להודות בראש ובראשונה לך גפני, שהתחילה הסאגה הזו של אין משכורות, ודפקתי על דלתות כל חברי הכנסת, ואף אחד לא רצה לשמוע, היחיד שפתח לנו דלת ללב שלו, הייתה אתה. אתה והצוות. באתם אלינו, ראיתם, הקשבתם, אהבתם את עבודתנו, אנחנו מודים לך, אני וכל העובדים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *