ח"כ יעקב אשר: "יאיר לפיד שונא את הציבור החרדי מיומו הראשון בכנסת"

בראיון ל'קול ברמה' אמר: "התחרות הזאת בין מקוששי הקולות כבר משעממת ולא ראויה לתגובה למרות שזה דוחה, מישהו מיפי הנפש צריך להתעורר כי זה מריח אנטישמיות"

חה"כ יעקב אשר התראיין אמש למהדורה המרכזית של רדיו 'קול ברמה' בהגשת משה גלסנר.

על סרטוני ההסתה של יש עתיד: "התחרות הזאת בין מקוששי הקולות כבר משעממת ולא ראויה לתגובה למרות שזה דוחה, מישהו מיפי הנפש צריך להתעורר כי זה מריח אנטישמיות ואם זה היה נגד העולים מבריה"מ כבר היינו שומעים גינויים מקיר לקיר ובצדק".

היחסים עם 'כחול לבן': "גנץ יעלון ואשכנזי יודעים שלפיד מקלקל להם את מערכות היחסים איתנו, לפיד גדל בבית של שנאת חרדים וגם אם ילביש טלית בכותל או אשתו תפריש חלות האידיאולוגיה שלו ברורה והוא לא פרטנר מבחינתנו. לליברמן יש בעיה עם נתניהו ולכן המלחמה נגדו היא של הליכוד ולא שלנו".

על תנופת אחיסמך בלוד: "האכלוס באחיסמך בלוד יתחיל  בחודש הקרוב במספר של כ-500 משפחות ולכן שנה"ל תיפתח שם בע"ה, ראה"ע לוד חדור בתחושת שליחות לסייע לקליטה מייטבית של התושבים. בנושא התחבורה פניתי לשר התחבורה, שלמרות עיכובי האוצר יאושרו בקרוב קוים חדשים של תח"צ".

על הסמכויות בממשלה הבאה "בקדנציה הקודמת ההתעסקות בנושאי הליבה הבוערים דחקו לשוליים את שאר הנושאים כמו פתרון מצוקת הדיור, ובממשלה הבאה תפקידים ללא סמכויות לא יועילו ולכן אנחנו נדרוש תפקידים ביצועיים כי  המטרה שלנו שיהיו לנו כמה 'אחיות בבית המלך' כדי שתהיה לנו יכולת להשפיע".

על ההחתמות בליכוד אמר: "כדי להיאבק בתופעת הספינים והפרסומים השקריים ולהזים שמועות על פוטש' כנגד נתניהו זה בהחלט צעד נבון של הליכוד  שמעולם לא הדיח יו'ר מכהן, הצביעות היא שהביקורת מגיע ממנהיגי מפלגות טוטליטריים שמעולם לא נבחרו בפריימריז ובוחרים את חבריהם לרשימה בחדרים חשוכים".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. זה עבר לו בתורשה

    גם אביו לא אהב את החרדים ותמיד דיבר נגדם. זו האוירה בה הוא גדל. והתלמיד עולה על רבו.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב